خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی در گفتگو با بسیج:

باید «مکتب خدمت» شهید رئیسی را تبیین و در جامعه نهادینه کنیم/امام خمینی(ره) معجزه قرن را رقم زد

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: باید سعی کنیم «مکتب خدمت» را که آیت الله رئیسی با شهادت خود نهادینه کرد و برگرفته از مکتب امام (ره) و انقلاب است به خوبی تبیین و در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۱۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

باید «مکتب خدمت» شهید رئیسی را تبیین و در جامعه نهادینه کنیم/امام خمینی(ره) معجزه قرن را رقم زد

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: خبر ارتحال امام(ره) یکی از سنگین‌ترین اخبار دهه‌های اخیر بود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که تاریخ ورق می‌خورد منش، گفتار و رفتار و راه امام(ره) زنده و پویا خواهد بود، افزود: امام خمینی(ره) بزرگمردی انقلابی، جهادی، تاریخ ساز بود و ارتحال ایشان برای همه عاشقان ایشان در ایران و جهان دردناک بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به دلیل ماندگاری امام خمینی(ره) گفت: باید دلیل آن را در شخصیت الهی و خاص ایشان جستجو کرد چراکه امام (ره) حرفش همیشه رضایت الهی بود ولاغیر؛ و همین دلیل هم باعث شد نهضتی جهانی را برپا کند که تمام مظلومین عالم از آن تبعیت کنند و در مسیری که طی می‌کنند آن را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: امام(ره) برای تحقق انقلاب اسلامی سختی‌های فراوانی را تحمل کرد و این استقامت برای برافراشتن پرچم حق‌طلبی و آزادی این کشور از سلطه نااهلان و استکبار جهانی بود و به همین علت است که رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) می‌فرمایند «این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست».

حسنی بیان کرد: امام (ره) انقلابی را به مردم عرضه کرد که بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بود نه اسلام التقاطی؛ عزتی که امام (ره) به اسلام و انقلاب ایران داد فراتر از اندیشه‌ها است، امام خمینی(ره) معجزه قرن را رقم زده معجزه‌ای که در سایه آن شعائر اسلامی تحقق پیدا کرد و به آیندگان انتقال پیدا خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه از دیدگاه امام (ره) انقلاب اسلامی پرتویی از قیام عاشورا است، ادامه داد: زبان ما قاصر از بیان تمام ویژگی‌های منحصر به فرد امام (ره) است و شاید نتوانیم به شکل درست آن را بیان کنیم؛ رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند امام خمینی (ره) به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد و او ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباوری بخشید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه رمز ماندگاری و تکامل راه امام (ره) در وحدت ملی نهادینه شده است، ابراز کرد: همه باید سعی کنیم مکتبی را که آیت الله رئیسی با شهادت خود نهادینه کرد و برگرفته از همین مکتب امام (ره) و انقلاب است به خوبی تبیین کنیم؛ «مکتب خدمت» که شاخصه آن ولایتمداری و روحیه جهادی است باید در بین آحاد مردم نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار