خبرهای داغ:

اعزام بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ خوزستانی برای مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: امسال استقبال زیادی از برنامه معنوی اعزام زائران ارتحال امام صورت گرفته و بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از خوزستان زائر عازم تهران می‌شود. او افزود:
کد خبر: ۹۶۰۳۵۸۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ عادل ساری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: کمیته‌هایی که باید اقدامات پشتیبانی این افراد را انجام دهند از ۴۸ ساعت قبل در کنار حرم مطهر حضرت امام مستقر شدند که نواحی شهرستان‌ها نیز پای کار هستند.

 

سرهنگ ساری با بیان اینکه در مسیر تاکنون مشکل خاصی به وجود نیامده، بیان کرد: اکنون برخی کاروان ها در قم و برخی نیز اطراف حرم حضرت امام استقرار یافتند که پس از زیارت حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران فردا برای سخنرانی مقام معظم رهبری حضور می‌یابند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: امسال نسبت به پارسال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مردم خوزستان متقاضی اعزام به مراسم سالگرد ارتحال امام بودند که اگر تمهیدات بیشتری صورت میگرفت، از این تعداد نیز بیشتر می‌شد.

 

او گفت: یکی از استان‌هایی که به صورت مرتب و منظم اعزام کاروان دارد، خوزستان است و نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت خوبی قرار داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار