خبرهای داغ:
اعزام کاروان های ارتحال امام؛

۲۰ دستگاه اتوبوس آماده باش از خوزستان برای تعمیرات احتمالی در نظر گرفته شدند

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در کاروان‌های اعزامی ارتحال امام ۲۰ دستگاه اتوبوس آماده باش از خوزستان برای تعمیرات احتمالی در نظر گرفته شدند.
کد خبر: ۹۶۰۳۶۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

سرهنگ سید رسول موسوی مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اعزام کاروان ارتحال امام گفت: بنا به فرمان فرماندهی سپاه خوزستان معاونت آماد و پشتیبانی نیز با بهره گیری از تمام امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی و به ویژه امکانات حمل و نقل خودرویی اقدام به اعزام بیش از ۸ هزار نفر از خوزستان به مرقد امام کرد.

او با بیان اینکه حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با دستور استاندار و همکاری فرمانداران شهرستان‌ها به تهران اعزام شدند، افزود: معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) به عنوان پشتیبان کلی حدود ۲۰ دستگاه اتوبوس آماده باش برای خرابی های احتمالی و جایگزینی اتوبوس‌های معیوب در نظر گرفت که در مسیر رفت و برگشت مستقر شدند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: پذیرایی به بهترین نحو در نظر گرفته شده و اقدامات تعمیراتی نیز در دسترس هستند تا زائران به سلامتی به مقصد برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار