حضور پزشکان جهادگر در مناطق محروم //

خدمت رسانی به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند توسط پزشکان جهادگر جامعه پزشکی مشهد صورت گرفت

مسول گروه جهادی،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صالح آباد گفت: همزمان با شهادت شهدای خدمت و شهید آیت ا... رئیسی به همت ناحیه مقاومت صالح‌آباد، شبکه درمان صالح اباد، گروه جهادی جامعه پزشکی مشهد مقدس ، به مدت سه روز در منطقه مستقر شده و به بیماران نیازمند خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۸۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

علیرضا اختری مسول قرارگاه جهادی شهرستان  صالح آباد عصر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی، اظهار داشت: ۲۷ پزشک متخصص و عمومی جامعه پزشکی شهرستان مشهد، به مدت سه روز در سطح شهرستان صالح آباد ،به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند خدمات پزشکی ارائه کردند.

وی ادامه داد:  خدمات پزشکی در سطح شهرستان بالغ بر، ۶۸ روستا انجام شده است و تمام بیماران به صورت رایگان بوده است.

 

خدمت رسانی به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند توسط پزشکان جهادگر 

 

وی افزود:  با توجه به تعامل با بسیج سازندگی،کمیته امداد، بهزیستی، همکاری شورا و دهیاران در  مناطق روستایی بوده و خدمات ارائه شده توسط پزشکان شامل،چشم،  پزشکی،ارولوژی،وزیت رایگان، جراحی عمومی،زنان،مامایی،دندانپزشکی،آزمایشگاه،سنوگرافی، بینایی سنجی، طب سنتی ،تغذیه،اطفال،پوست... بالغ بر ۱۸۰۰ نفر  بیمار نیازمند از خدمات پزشکی  استفاده شده است.

 

مسول بسیج سازندگی صالح آباد عنوان کرد: پزشکان جهادگر سالی  یک مرتبه در شهرستان ارائه خدمات دارند، و به بیماران نیازمند خدمات رسانی می کنند و این مرتبه سوم است که این گروه در شهرستان مستقر شده است.

 

وی در خصوص اقدامات سازندگی شهرستان در اوایل سال جدید نیز بیان کرد : ا بازسازی جاده صالح آباد و سرخس با توجه به شدت خرابی جاده به همت ،قرار گاه سازندگی ناحیه  اقدام به بازسازی و لکه گیری جاده با همکاری اداره راه و بخشداری  جهادگر شهرستان، کل مسیر تا دوراهی صالح آباد به سرخس  مشهد معدن آغ دربند انجام‌شده و بالغ بر۱۱۰ نفر در مدت ۸ روز جاده را بازسازی کردند، ساخت تعمیر ۱۲ مورد منازل مستمندان از قبیل سرویس بهداشتی حمام، مسجد، مدرسه،  لوله کشی، آب شرب، کشاورزی، حضور در مناطق سیل زده نیز از دیگر اقدامات ما بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار