خبرهای داغ:

امریکا در جنک رسانه ای خود را مقدس جلوه می دهد

کارشناس برنامه سمت خدا در سرخه گفت: کسی که کشتار می‌کند خود آمریکاست که میلیون‌ها ایرانی را در جنگ جهانی به خاک و خون کشیده و بعد از آن با جنگ رسانه‌ای در جهان خود را مقدس جلوه دادند.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۰۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در چهاردهم خرداد ماه، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی، کارشناس برنامه سمت خدا در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر مسئولان شهرستانی برگزار و با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سعیدی در جمع مردم انقلابی و شهیدپرور سرخه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مسئله «هیهات من ذله» و دوری از پستی را به ما آموزش داد اظهار کرد: ملت ایران به‌خوبی امام خود را درک کرده و به پیغام ایشان لبیک گفتند. آن ها اهل کوفه نبوده و مسلم زمان خود را تنها نگذاشتند.

او با اشاره به اینکه در طول انقلاب، امام و رهبری هوشمندانه عمل کردند که ایران یکپارچه و این انقلاب تا به امروز باقدرت به حیات خود ادامه داده است، افزود: می‌خواهند مفهوم آزادی را تغییر دهند؛ یعنی جای خوب و بعد را با هم عوض کنند مفهوم اینها از آزادی یعنی بی‌بندوباری و هرزه‌گری است.

کارشناس برنامه سمت خدا تصریح کرد: می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند، کسی که کشتار می‌کند خود آمریکاست که میلیون‌ها ایرانی را در جنگ جهانی به خاک و خون کشیده و بعد از آن با جنگ رسانه‌ای در جهان خود را مقدس جلوه دادند.

سعیدی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب با روی کار آمدن حکومت اسلامی در جامعه به هر چیزی که رنگ‌وبوی دینی پیدا می‌کند هزاران شبهه وارد می‌کنند که این افراد ذلت در خونشان است.

او با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود و شهادت برای ما افتخار است.

کارشناس برنامه سمت خدا با اشاره به صحبت‌های شهید تهرانی مقدم در خصوص ساخت موشک، گفت: این موشک‌ها و تسلیحاتی که دیگران ساختند پس شدنی است ما هم می‌سازیم و می‌گوییم می‌شود ساخت.

سعیدی در خاتمه با اشاره به انتخابات در پیش رو و بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص شاخص‌های فرد منتخب بیان داشت: هرکس دل شما را با وعده‌های شیطان گره زد، ایجاد ناامیدی کرد و دلش را به ابرقدرت‌ها خوش کرد، این شخص شاخص‌های انتخاب را ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار