خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

مشارکت ۷۰۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کسب رتبه اول کشوری جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز توسط خوزستان، از مشارکت ۷۰۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، عبدالله حبیبی امروز (۱۳ خردادماه) در جمع اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجمع در جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی با مشارکت ۷۰۰ میلیارد تومانی توانستند بالاترین میزان مشارکت را در سطح کشور ثبت کنند و این میزان مشارکت، زمینه‌ساز کسب رتبه اول کشوری در این شاخص توسط استان خوزستان شد. 

وی با تاکید بر اهمیت تکریم خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در استان خوزستان افزود: بیست و ششمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ۱۹ خردادماه در سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد. این جشنواره با هدف تکریم خیرین مدرسه‌ساز و از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اشاره به پروژه‌های خیرساز گفت: تاکنون ۱۶۰۰ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه به آموزش و پرورش خوزستان تحویل شده است. با تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز و همراهی و حمایت دولت مردمی، استان خوزستان موفق به جذب بالاترین میزان اعتبارات در حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری شده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت کشور، تقویت حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی است، افزود: بنابراین در حوزه مدرسه‌سازی یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان تاکید ویژه بر توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار