خبرهای داغ:

در تلاشیم امسال سطح کیفی مهارت آموزی سربازان افزایش یابد

سرتیپ پاسدار شاهوار پور با بیان اینکه در تلاشیم سطح کیفی مهارت آموزی افزایش یابد، گفت: بانک‌ها با اعطای به موقع تسهیلات باعث سرعت بخشی در راه اندازی کارگاه‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۷۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه جلسه مهارت آموزشی سربازان گفت: یکی از مسایل امروز اشتغال و مهارت است که بنا بر تدابیر مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح پیگیر هستند تا سربازان پس از پایان خدمت با مهارت به محل زندگی خود بازگردند.

او افزود: بنابر این تدبیر و بر اساس برنامه‌ریزی سالیانه باید تعداد زیادی از سربازان در مجموعه‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی حرفه بیاموزند لذا قرارگاه مهارت آموزی در استان خوزستان با همین نگاه از مجموعه های ادارات و سازمان‌ها که می‌توانند برای حرفه سربازان کمک کنند؛ به ویژه فنی و حرفه‌ای و بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در تعامل است.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور با بیان اینکه خوزستان در سال ۱۴۰۲ در کشور رتبه اول حرفه مهارت آموزی سربازان را کسب کرد گفت: امسال نیز یکی از تلاش‌هایمان بحث کیفی بخشی به آموزش‌ها است.

او ادامه داد: در تلاشیم تا افرادی که حرفه می‌آموزند حتما شاغل شوند؛ مشاغلی که می‌تواند برای فرد موثر باشد و هم می‌تواند برخی از افراد را برای اشتغالزایی یاری کند و چند نفر کار کنند.

سرتیپ شاهوار پور برنامه ریزی برای کیفیت بخشی آموزش ها را برای سال ۱۴۰۳ مهم برشمرد و یادآور شد: در این جلسه نیز در همین خصوص بحث شد و قرار است که رویکرد ما به سمت بالا بردن سطح آموزش ها برود که انتظار می‌رود بانک‌ها با اعطای به موقع تسهیلات باعث سرعت بخشی در راه اندازی کارگاه‌ها شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار