خبرهای داغ:

کوتاه ترین مسیر اشتغال، آموزش های مهارتی است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت: اعتقاد داریم نیروی متخصص و ماهر هیچوقت بیکار نیست و کوتاه ترین مسیر اشتغال، آموزش های مهارتی است.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۰۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

شهرام ملایی هزاروندی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در حاشیه نشست مهارت آموزی سربازان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: ما در فنی حرفه‌ای اعتقاد داریم نیروی متخصص و ماهر هیچوقت بیکار نیست و کوتاه ترین مسیر اشتغال، آموزش های مهارتی است.

او افزود: ۱۹ گروه هدف را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم که در حال آموزش شأن هستیم؛ در زمینه آسیب‌های اجتماعی، دانشجویان، فارغ التحصیلان‌ و سربازان در تلاشیم تا حتما یک حرفه را بیاموزند.

ملایی هزاروندی اضافه کرد: سرباز پس از پایان خدمت هیچ بهانه‌ای برای کار کردن ندارد؛ فارغ التحصیل شده، خدمت را تمام کرده و حالا باید کار کند که حرفه‌ آموزی در سربازی یک فرصت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت: قرارگاه مهارت آموزی و فنی حرفه‌ای در حال اقدامی مشترک هستند تا آموزش های لازم را در زمینه توانمندسازی سربازان وظیفه در خدمت وظیفه دهیم تا جوانان پس از خدمت شغلی را برای خود دست و پا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بارها در خصوص افزایش ظرفیت حرفه آموزی سربازان اقدام شده و از ظرفیتی که ما در مراکز آموزشی داریم و همچنین ظرفیتی که قرارگاه‌ها دارند به شکل اشتراکی در زمینه توسعه آموزش های مهارتی استفاده میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار