خبرهای داغ:

اجرای طرح اوقات فراغت همراه با حلقات صالحین

اجرای طرح اوقات فراغت همراه با حلقات صالحین
استمرار و کیفی سازی حلقه های صالحین در پایگاه های تابعه ناحیه حمیدیه
کد خبر: ۹۶۰۳۸۲۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار نمود: فَإِذا فَرَغتَ فَانصَب وَإِلىٰ رَبِّكَ فَارغَب پس هنگامی که از کار مهمّی فارغ می‌شوی به مهم دیگری پرداز، و به سوی پروردگارت توجّه کن.

سرگرد پاسدار احمد ثعلبی گفت با توجه به اینکه بحث تربیتی یکی از نکات مهم در بسیج می باشد و لزوم اینکه با کیفی سازی حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها شاهد رشد و پیشرفت در این پایگاه‌ها باشیم و لازمه آنها توجه به اهمیت این کار خیلی دشوار یعنی تعلیم و تربیت یک نسل برای سربازی امام زمان(عج) است

وی در ادامه تصریح کرد: حلقه‌های صالحین اگر پرشور و پر محتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود کما اینکه تا کنون نیز چنین بوده است.

سرگرد پاسدار احمد ثعلبی فرمانده حوزه در پایان افزود: از جمله مطالب و موضوعاتی که در حلقات صالحین توسط سرگروه ها به متربیان  گفته می‌شود می‌توان به کلاس های احکام، قرآن، حفظ و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، کلاس های آموزش نماز، وضو، بیان سیره شهدا و انبیاء، بیانات و جملات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حلقات از جمله موضوعاتی هست که در حلقات صالحین به متربیان آموزش داده می شود، می توان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها