خبرهای داغ:

امام خمینی سیاستمداری متدین بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی یک روحانی فرزانه بود که به عنوان یک سیاستمدار متدین در عرصه‌‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۰۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

عسگر دیربازبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز 15 خرداد در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی و یادبود شهدای قیام 15 خرداد که در مسجد جامع مهاباد برگزار شد، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

وی ادامه داد: برخی این افکار مسموم را در جامعه جاری کرده‌اند که لازمه سیاستمداری و فعالیت اقتصادی دوری از خداوند و احکام الهی است، حال آنکه امام خمینی (ره) به ما ثابت کرد می‌توان با دینداری سیاست‌ورزی کرد و کشور را مدیریت کرد که در این صورت سعادت دنیوی و اخروی تضمین می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست امام خمینی (ره) از شخصیتی ممتاز و جامع‌الاطراف برخوردار بود، خاطرنشان کرد: ایشان جدایی‌ناپذیری دین از سیاست را به ما آموخت.

حجت‌الاسلام دیرباز با بیان اینکه امام خمینی به ما نشان داد حتی در جایگاه مرجعیت می‌توان سیاستمداری فرزانه و خداشناس بود، اضافه کرد: بنابراین تا جایی که می‌توانیم باید سبک زندگی‌مان، روحیات و خلقیات‌مان را به ایشان نزدیک کرده و الگوبرداری کنیم.

وی بر لزوم تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: جوانی جمعیت یکی از موضوع‌های مهم در برهه کنونی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کنیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، بر لزوم تبیین خدمات دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: امید است در انتخابات پیش‌رو کسی سکان هدایت قوه مجریه را به دست بگیرد که بتواند راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار