خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی نوجین انجام شد:

معاینه و واکسیناسیون ۵۰۰ دام در قالب اردوی جهادی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی نوجین از ارائه خدمات رایگان توسط گروه جهادی دامپزشکی در مناطق کم برخوردار شهرستان فراشبند خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۸۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد رضا دهقان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی شهرستان فراشبند اظهار داشت: اردوی جهادی خدمت رسانی در قالب ارائه خدمات واکسیناسیون، سم پاشی و معاینه و درمان رایگان دام‌های سبک و سنگین در مناطق شهرستان فراشبند اجرا شد.

وی تصریح کرد: طی این اردوی یک روزه جهادی که توسط 10 نفر جهادگر انجام شد، بیش از 500 دام سبک و سنگین توسط کارشناسان اعزام اداره دامپزشکی فراشبند معاینه بالینی و واکسینه شدند و همچنین جایگاه و دام‌های عشایر این مناطق نیز سم پاشی شد.

به گفته وی، این اردوی یک روزه رایگان بوده و با کمک اداره دامپزشکی و گروه جهادی انجام شد. 

دهقان افزود: این برنامه با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و تب مالت و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار به همت اداره دامپزشکی فراشبند در یکی از مناطق عشایری برگزار شد. 

به گفته وی، شناسایی بیماری‌های دامی و جلوگیری از گسترش اینگونه بیماری‌ها، درمان بیماری‌های دام و طیور، توزیع داروهای رایگان، واکسیناسیون فصلی دام و آموزش اقدام‌های پیشگیرانه به دامداران از جمله اهداف مهم حضور این تیم جهادی در منطقه خواهد بود.

فاطمه شعبانی، خبرنگار افتخاری بسیج از فراشبند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار