خبرهای داغ:

واحد مسکونی روستایی برای مددجویان شوش در حال احداث است

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: ۱۷ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان شوش در حال احداث است که این واحد‌ها تا پایان امسال به این مددجویان واگذار می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۳۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان غلامحسین نظری روز چهارشنبه با اشاره به هدف گذاری ساخت ۲۴ واحد مسکن روستایی برای مددجویان این کمیته طی ۲ سال افزود: هفت واحد مسکونی سال گذشته تکمیل و به مددجویان تحویل شد.

وی ادامه داد: ۱۷ واحد مسکونی دیگر نیز امسال تکمیل و تحویل مددجویان تحت پوشش این شهرستان خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش گفت: یکی از خدمات ماندگار و ارزشمند کمیته امداد امام تامین مسکن برای مددجویان زیرپوشش است که این خدمت مانگار به همت دولت سیزدهم به طور چشمگیری رشد کرد.

وی با بیان اینکه مددجویان روستایی فاقد مسکن مناسب می‌توانند از خدمات این نهاد برای ساخت مسکن استفاده کنند، افزود: تمام خانوارهای مددجوی روستایی متقاضی ساخت مسکن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض دریافت می‌کنند.

نظری بیان کرد: این مددجویان با معرفی به بنیاد مسکن می‌توانند از تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ ریالی با بازپرداخت ۲۰ ساله بهره مند شوند.

فرآیند اخذ سند تک برگ برای یک هزار و ۲۰۰ خانه مددجویان کمیته امداد شوش با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان نیز سال گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

یک هزار و ۹۰۰ خانوار نیازمند با جمعیتی افزون بر چهار هزار و ۸۵۰ نفر از جمله ۷۰۸ یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش قرار دارند.

یک هزار و ۲۰۰ خانوار از یک هزار و ۹۰۰ خانواده نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش، در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

شهرستان شوش با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است و بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار