خبرهای داغ:
ده‌پهلوان خبر داد

مطالبه ۱۳ میلیارد تومانی آبفای نهاوند از مشترکان

همدان-رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از مطالبه ۱۳ میلیارد تومانی این شرکت از مشترکان دولتی و خانگی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۷۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
مطالبه ۱۳ میلیارد تومانی آبفای نهاوند از مشترکان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی هاشم ده‌پهلوان عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی گفت: در حال حاضر این اداره بابت هزینه آب و فاضلاب ۱۳ میلیارد تومان از مردم و ادارات طلب دارد که ۹ میلیارد آن مربوط به مشترکین خانگی و ۴ میلیارد تومان مربوط به ادارات و نهادهای دولتی است.

رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند با بیان اینکه ۴۸ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی بدهکار هستیم، افزود: البته ما برای خدمت‌رسانی به مردم و اجرای طرح‌ها منتظر اعتبارات دولتی نمی‌مانیم و خدمات خود را ارائه می‌دهیم.

وی به برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۱۷ چاه آب در روستاها حفر شده که ۱۲ مورد آن از اعتبارات دولتی و پنج مورد نیز از محل اعتبارات جهاد آبرسانی صورت گرفته است.

ده‌پهلوان افزود: همچنین طی این مدت ۱۱ پست برق، ۱۶ کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی و حدود ۲۰ هزار متر خط انتقال آب اجرا شده که بخشی از آنها با مشارکت قرارگاه امام حسین مجتبی(ع) انجام شده است.

وی گفت: طی دو یا سه سال گذشته مشکل آب شرب تعداد زیادی از روستاها از جمله روستای توانه که خیلی حاد بود حل شده و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند گفت: ۷۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم  که ۴۴ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد که با توجه به طرح‌هایی که در سطح روستاها اجرا شده امسال قطعی آب در روستاها نداریم مگر یکی دو روستا که آن هم در صورت نیاز با تانکر آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار