از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت تا کمک های مومنانه در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برپایی مراسم شهدای خدمت و کمک های مومنانه با یاری جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۴۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم یادبود شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با سخنرانی و مداحی زهرا مهدوی نژاد با حضور پرشور بسیجیان و اهالی محله به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت همراه با نشست روشنگری در پایگاه برپا و آماده سازی حلوا توسط گروه جهادی شهید سیدابراهیم سیادت این پایگاه مقاومت انجام شد.

او افزود: در راستاس اجرای طرح وام دهی در پایگاه های بسیج، قرعه کشی صندوق قرض الحسنه با همکاری جمعی از بسیجیان و ارائه ۶ وام ۹۰ میلیون ریالی انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با اشاره به برپایی مداوم طرح سفیران مهر در محله و سطح شهر گفت: پنج مورد تذکر لسانی توسط تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه در محدوده شهری انجام گرفت.

ادهم با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بیان داشت: 10 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده نیازمند با هدف کمک به اقتصاد خانواده اهدا و ۵۰ بسته پفیلا برای زائران مراسم ارتحال امام (ره) توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت آماده و بسته بندی شد.

گفتنی است اعرابی مدیر جامعه زنان سپاه قائم آل محمد استان سمنان و مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه از پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه دیدار و سرکشی و با فرمانده و اعضای شورا گفتگو کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار