تداوم کمک های مومنانه در سرخه به یاری جهادگران بسیجی

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از تداوم کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در قالب وجوه نقد، پوشاک و اقلام غذایی با یاری جهادگران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۵۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه صالحین بیان تفسیر قرآن، احکام و نکات اخلاقی از کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در حلقه شهیدان علی اکبر حسنان و ابراهیم امامی برگزار شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت در راستای برنامه های اجرایی با محوریت مسجد و محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه سالیانه مشترک اعضاء و هیئت مدیره صندوق کارگشایی ولایت مسجد جمعه در این محله برگزار و به سه نفر از بسیجیان اعضای صندوق هر نفر به مبلغ 25 میلیون ریال و تسهیلات قرض‌الحسنه به  6 نفر از بسیجیان عضو صندوق قرض‌الحسنه ولایت به ارزش 25 میلیون ریال اعطا شد.

او با اشاره به حضور مداوم تیم گشت سفیران مهر با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تذکر لسانی افزود: تیم گشت خواهران پایگاه بعد از نماز مغرب و عشاء در قالب تیم هایی در سطح شهر حضور یافته و نسبت به 12 مورد تذکر لسانی در سطح شهر و پنج مورد در خارج از شهر اقدام کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: همزمان با 14 و 15 خرداد و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، تلاوت آیات قرآن به نیت ظهور امام زمان (عج)، امام خمینی (ره) و شهیدان خدمت همراه با نشست بصیرتی از تفسیر قرآن با موضوع ولایت مداری و انتخاب اصلح در جمع بسیجیان پایگاه برگزار شد.

اسیری با اشاره به برپایی نشست روشنگری بسیجیان با محوریت نفش زن در مقاوم سازی و تربیت فرزندان وخانواده گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام و شهدای خدمت با محوریت نعمت رهبری، فضایل امام و رئیس جمهور شهید، قدر دانستن نعمت رهبری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو بحث و گفتگو شد.

او با اشاره به تداوم کمک های مومنانه و رزمایش مواسات در محله با یاری جهادگران بسیجی بیان داشت: اهدای 5 قواره پرده به نیازمندان محله اسلامی آل یاسین، اهدای 10میلیون ریال کمک هزینه درمان به بیمار نیازمند محله، تهیه و توزیع 15 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 8 میلیون ریال و تهیه و توزیع 15 کیلو گوشت گوسفندی بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین در جهت دستگیری از خانواده ها انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: تهیه و توزیع 20 عدد مرغ منجمد بین نیازمندان محله، اهدای 10 قواره چادر مشکی و 10 قوراه چادر نماز بین خانواده های کم برخوردار، تهیه و توزیع اسباب بازی دخترانه و پسرانه بین کودکان نیازمند و ادهدای پنج دست ظروف آشپزخانه به خانواده های بی بضاعت از دیگر کمک های مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار