برنامه های ورزشی با استقبال بسیجیان در سرخه برگزار شد

مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی ویژه برنامه های ورزشی ویژه بسیجیان در جهت ایجاد اوقات مفرح و غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۸۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی و اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان سرخه، ویژه برنامه های متنوع ورزشی برگزار می شود.

محمدرضا امامی مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در حاشیه برپایی ویژه برنامه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه های ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها وقت خود را با کیفیت و اثر بخش پشت سر بگذارند و در کنار افزایش قوا و توان جسمانی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: همچنین استعدادیابی در اولویت قرار دارد و کسانی که در پایگاه‌های بسیج زحمت می‌کشند به استعدادیابی ورزشکاران کمک خواهند کرد تا بدنه ورزش بسیج استان همچنان مایه افتخار باشد.

مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: با هدف تحقق این اهداف، فعالیت ورزشی جوانان بسیجی پایگاه در رشته والیبال و حلقه کودکان و نوجوانان ورزشی شهید ابراهیم هادی همراه با سانس ورزشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

امامی یادآور شد: حلقه دینی شهید ذوالفقاری نیز با محوریت مسائل دینی، مطالعه نهج البلاغه و غیره به صورت هفتگی در پایگاه برگزار می شود.

گفتنی است فعالیت ورزشی در رشته های فوتبال دستی، پینگ پنگ و ایرهاکی در رده نوجوانان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) نیز با استقبال خوب بسیجیان برپا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار