از سرکشی از پایگاه بسیج سرخه تا برپایی محفل انس با قرآن

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) سرخه از سرکشی مسوول بسیج جامعه زنان استان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از پایگاه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۹۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه، نشست سرکشی و توجیه برنامه های ابلاغی ۱۴۰۳ با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه به همراه اعضای شورای حوزه از پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) انجام شد.

زهرا ادهم از اعضای شورای این پایگاه مقاومت در حاشیه این سرکشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این سرکشی با هدف توجیه برنامه های ابلاغی سال جدید و بیان نکات موردنظر توسط فرمانده حوزه مقاومت انجام و در ادامه اعضا به صورت چهره به چهره با اعضای شورای پایگاه دیدار و گفتگو کردند.

او افزود: کبری اعرابی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان همراه با مسوول طرح و برنامه جامعه زنان و جمعی دیگر از مسئولان حوزه از این پایگاه بازدید کرده و درخصوص محورهای مورد نظر گفتگو انجام شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) ادامه داد: مراسم ختم قرآن نیز با استقبال خوبی در منزل یکی از بسیجیان برپا شد.

ادهم با اشاره به اجرای مداوم طرح سفیران مهر در محله گفت: در این هفته با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پنج مورد تذکر لسانی توسط تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار