از تداوم کمک های مومنانه تا پهن سفره حضرت ابوالفضل (ع) در لاسجرد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) سرخه از تداوم کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار و پهن سفره حضرت ابوالفضل (ع) در لاسجرد با یاری خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۹۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نبض کمک های مومنانه با یاری جهادگران بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج می تپد و بسیجیان در طول سال و در طی مناسبت های مختلف اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند با محوریت محله و مساجد کرده اند.

راضیه شهادت بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما طبق سخنان رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و بیشتر به زندگی این قشر رسیدگی کنیم.

او افزود: گروه های جهادی و مردمی به صورت خودجوش برای رفع مشکلات در کنار ما بوده و دستگیر خانواده های کم برخوردار هستند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به مدیریت یکپارچه کشور بسیج کرده و حضور مردم در صحنه و با روحیه جهادی موجب عبور از مشکلات شده و همانند گذشته شاهد عزت نظام خواهیم بود.

شهادت ادامه داد: در این راستا وام دهی به دو نفر از خواهران بسیجی هریک به ارزش 30 میلیون ریال، پرداخت وام 100 میلیون ریالی به سه نفر از اعضای صندوق خانگی،رجمع آوری مبلغ 44 میلیون ریال وجه نقد توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و اهدای آن به افراد مورد نظر، اهدای مبلغ 15 میلیون ریال به خانواده کم برخوردار و تهیه و توزیع  بیست عدد جوراب به پاکبانان شهرداری انجام شد.

او اضافه کرد: اهدا مبلغ هفت میلیون ریال به خانواده کم برخوردار، اهدای مبلغ 13 میلیون ریال به خانواده کم بضاعت، اهدای مبلغ 13 میلیون ریال کمک هزینه سفر به مشهد ویژه خانواده نیازمند، اهدای مبلغ 6 میلیون ریال کمک دارویی، طبخ و توزیع سه دیگ پلو همراه با توزیع بین اهالی روستا، تهیه ویلچر و عصا برای خانواده بیمار و پرداخت 8 میلیون ریال کمک هزینه بلیط مشهد به خانواده نیازمند از دیگر کمک های مومنانه گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بوده است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشازه به برپایی سفره حضرت ابوالفضل (ع) در حسینیه روستا گفت: این سفره هرسال با یاری خیرین و اهالی روستا پهن می شود. امسال نیز طبخ و توزیع برنج، تهیه حلوا، پاک و شستشوی سبزی، تهیه آش با یاری جهادگران و بانیان در روستا انجام شد.

شهادت یادآور شد: همچنین خرید فلاکس چای به مبلغ 82 میلیون ریال، خرید استکان و نعلبکی به ارزش 28 میلیون ریال ویژه حسینیه لاسجرد انجام شد.

او خاطرنشان کرد: برپایی برنامه ورزشی هفتگی والیبال ویژه تیم شهید امرالله شهروی در سالن ورزشی شهدا روستا و حضور تیم سفیران مهر در زائرسرا و آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سید علی اکبر همراه با تذکر لسانی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار