ویژه برنامه بزرگداشت شهید دانش آموز در شهرستان سرخه برگزار شد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از برپایی مراسم بزرگداشت شهید دانش آموز و سالروز دفن شهدای گمنام در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۶۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی و همراهانش، پویش شهید خدمت به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در روستا با یاری خواهران بسیجی اظهار کرد: پویش شهید خدمت در قالب تست سلامت و تست فشارخون توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و آموزش و دوخت لباس ساحلی با حضور خیاط، در راستای اجرای این طرح انجام شد.

او با اشاره به برپایی مراسم گلباران قبور شهدای گمنام و قرائت دعای آل یاسین، افزود: ویژه برنامه گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام روستا در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) با حضور بسیجیان و اهالی روستا برگزار شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در روستا اضافه کرد: در راستای برپایی سفره حضرت ابوالفضل العباس (ع) جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش 300 میلیون ریال همراه با اقلامی چون برنج، چای، قند، حبوبات، سبزی، روغن و غیره با یاری خیرین و بانیان تهیه و جمع آوری شد.

شهادت ادامه داد: سکان زائران مسیر کربلا در پایگاه آمنه (س)، توزیع 900 پرس غذا در روستا توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و محسن فخری زاده درحسینیه اعظم لاسجرد و نیازمندان لاسجرد از دیگر کمک های مومنانه بوده است.

او با اشاره به تداوم اجرای برنامه های فرهنگی و بکارگیری نوجوانان و جوانان در اجرای این برنامه ها گفت: مراسم گرامیداشت شهید سعید سعیدی و نعمت الله شهادت در مسجد شهید بهشتی به عنوان شهید دانش آموز و شهید دانشجو، حلقه صالحین قرآنی هفتگی همراه با ختم صلوات و برنامه ورزشی هفتگی والیبال در سالن ورزشی شهدای لاسجرد با استقبال خوبی برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار