خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طاهری تأکید کرد

لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان انتخابات و هواداران آنان

همدان-امام جمعه موقت همدان با اشاره به پیش رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: داوطلبان انتخابات و هواداران آنان باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کرده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۵۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان انتخابات و هواداران آنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: همه ما باید در انتخابات پیش رو حواسمان به اخلاق در انتخابات باشد و همه نامزدها و طرفدارانشان، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این رابطه در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زمان کوتاهی تا برگزاری انتخابات باقی مانده است، افزود: در همین ابتدای کار برخی‌ها شایعه پراکنی را آغاز کرده‌اند که این کار به دور از اخلاق است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی همه را به اخلاق در انتخابات توصیه کرده‌اند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه باید به رعایت اخلاق در انتخابات حواسمان باشد، عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بکوشند تا بدون پرداختن به حواشی و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در میهن اسلامی، برنامه‌های خود را در معرض افکار عمومی قرار دهند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در جامعه برای ازدواج آسان و کم هزینه بین جوانان، ادامه داد: در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)هستیم و باید برای شکل گیری ازدواج ساده در جامعه اقداماتی انجام داد.

طاهری با اشاره به اینکه باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه نهادینه شود، افزود: خانواده‌ها نباید در موضوع ازدواج سخت گیری کنند.

وی با گرامیداشت هفته محیط زیست و بیان اینکه مردم باید در حفظ محیط زیست کوشا باشند، عنوان کرد: حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل شود و نباید فراموش کرد که بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این رابطه قانونا دارای وظیفه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار