خبرهای داغ:
رضانیا خبر داد

تجهیز ۱۳۱۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در همدان

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان همدان از تجهیز یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۰۲۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در دومین جلسه‌ ستاد انتخابات استان همدان ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: با نزدیک شدن به موعد انتخابات، فضای سیاسی کشور درحال گرم شدن است و استان همدان برای برگزاری پُرشور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آمادگی کامل دارد.

وی از تجهیز یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در استان همدان افزود: از ظرفیت پایگاه‌‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و ادارات برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: اجرای قانون مورد تأکید است و هیأت‌های اجرایی ستاد انتخابات استان همدان نیز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را دارد.

وی ادامه داد: رعایت قانون، رعایت بی‌طرفی و ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هر یک از کاندیداهای ریاست‌جمهوری مورد تأکید است.

رضانیا تصریح کرد: با همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات، زمینه‌ برگزاری انتخاباتی امن و سالم فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار