خبرهای داغ:
الگو باشیم |

ما در پایگاه‌های بسیج، در جریان و بطن مشکلات مردم قرار می‌گیریم و در صدد رفع آنها برمی‎‌آییم

گفتگو با یک خواهر بسیجی که به صورت همزمان، کار مشاوره، تبلیغ و تدریس را در قم و روستاهای اطراف آن انجام می‌دهد 
کد خبر: ۹۶۰۴۸۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶



«وجیهه حکمت‌اندیش» نفر برتر جشنواره الگوی برتر تدریس مربیان بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به مدرک سطح سه حوزه رشته تعلیم و تربیت خود گفت: در زمان تحصیل، در دوره‌های روانشناسی و مشاوره زیادی با حضور اساتید برتر این رشته حضور پیدا کردم.

حکمت اندیش با اشاره به تالیفات خود بیان کرد: علاوه بر انتشار چندین مقاله و نثر ادبی و علمی از بنده، کتابی با عنوان «حدیث دل» و با موضوع وصف ائمه اطهار(ع) نیز از بنده به چاپ رسیده است.

وی که خود از مربیان حوزه‌های اعتقادی، خانواده، عقیدتی و سیاسی بسیج محسوب می‌شود، گفت: حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان قم و روستاهای اطراف  آن برای سخنرانی و فعالیت، یکی از برنامه های اصلی و همیشگی من است؛ با انجام این کار احساس آرامش و رضایت می‌کنم. 

حکمت اندیش با اشاره به فعالیت خود در حوزه های تبلیغ، تدریس و مشاوره در بسیج محلات و بسیج طلاب، افزود: مجوز تدریس در دانشگاه فم را نیز دریافت کرده ام و بزودی در این دانشگاه خدمت خواهم کرد. 

وی در پایان با اشاره به دغدغه خود برای فعالیت در بسیج اظهار کرد: بسیج، پایگاهی مردمی است. وقتی در حوزه و دانشگاه تدریس می‌کنیم، با‌ دانشجویان و طلاب سروکار داریم ولی در بسیج با عامه مردم سروکار داریم؛ گاهی مردم در پایگاه‌های بسیج مشکلات خود را مطرح می‌کنند و اینگونه ما در بطن مشکلات اقتصادی و مالی و یا خانوادگی مردم قرار می‌گیریم و در صدد رفع آنها برمی آییم. در صورت نیاز آنها را به کمیته امداد، مراکز مشاوره و یا هرجایی که لازم باشد، معرفی می‌کنیم.  بعد از کلاس‌ها، شرکت کنندگان از طریق تلفن و فضای مجازی با ما در ارتباط هستند و مشکلات و دغدغه‌ها و سوالات خود را با ما در میان می‌گذارند. 

 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار