خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۱۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: هدفگذاری امسال برای عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های ارتباطی همدان ۲۰۰ کیلومتر است، امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات استانی و ملی بتوانیم همچون سال گذشته بیش از تعهد سال در محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

وی از اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا شد و این در حالی بود که هدفگذاری سال ۱۴۰۲ برای اجرای این عملیات ۲۲۰ کیلومتر بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی، گفت: هم اکنون پنج اکیپ بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان فعال هستند و به زودی نیز سایر اکیپ‌ها نیز فعال خواهند شد تا محورهای استان برای سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی آماده‌سازی شوند.

وی با بیان محدودیت فصل کاری در استان همدان، اظهار کرد: در تلاش هستیم با پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبارات مورد نیاز در راستای ارتقاء ایمنی راه‌ها، رضایتمندی کابران جاده‌ای، داشتن جاده‌های ایمن و کاهش حوادث رانندگی که ماهیت اصلی راهداری است امسال نیز همچون سال گذشته سربلند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار