اسماعیلی:

دولت سیزدهم نمود عینی خدمت‌رسانی بی وقفه و شبانه‌روزی است

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم با پای کار بودن باعث می‌شوند مسئولین نیز مشتاقانه برای حل مشکلات در کنار آنها بایستند و دولت سیزدهم نمود عینی این عزم برای خدمت رسانی بی وقفه و شبانه روزی است.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
دولت سیزدهم نمود عینی خدمت‌رسانی بی وقفه و شبانه‌روزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جشن آبگیری بند روستای رضوانکده با اشاره به اینکه خدا را شاکریم در روز مبارک عید سعید قربان، شاهد رحمت واسعه الهی و به ثمر رسیدن وعده‌ها و مصوبات میزهای خدمت هستیم و در کنار شما مردم شریف و زحمتکش آبگیری بند آب روستا را جشن می‌گیریم، اظهار کرد: امسال بر خلاف سال‌های قبل حق آبه زیست محیطی از سد آزادسازی شد و حق آبه کشاورزی نیز با عقد قراداد های قانونی محقق شده است.

وی افزود: از اهالی باقی روستاهای پایین دست سد توقع داریم تا با عقد قرارداد و انجام مراحل قانونی از این نعمت الهی و ثروت ذی‌قیمت بهره‌مند شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: در طول مدت اخیر ارشادات لازم انجام شد و هنگامی که لازم شد تا بندهای انحرافی غیرقانونی از راه رودخانه برداشته شوند با تلاش دستگاه‌های مربوطه این مهم را به نتیجه رساندیم.

وی ادامه داد: مردم با پای کار بودن باعث می‌شوند مسئولین نیز مشتاقانه برای حل مشکلات در کنار آنها بایستند و دولت سیزدهم نمود عینی این عزم برای خدمت رسانی بی وقفه و شبانه روزی است.

اسماعیلی تصریح کرد: اکنون نیز اگر مردم و گروه‌های جهادی اعلام آمادگی و نظر کارشناسی کنند، حاضر هستیم در امر لوله‌گذاری آب کشاورزی از سد اعتبارات لازم را بررسی و تخصیص دهیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه همکاران در مدیریت شهرستان گفت: در باب قطعی برق چاه‌های آب نیز باید این را درنظر داشته باشیم که با ناترازی میزان تولید و مصرف برق در کشور مواجه هستیم و با مصوبه هیات دولت راهی جز این کار نیست بنابراین نگاه ما اصلاح رویه است و به عنوان فرماندار، خود را مدافع حقوق شما عزیزان می‌دانم‌.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف رئیس جمهور شهید فرمودند «یکی از بهترین‌ها را زیر این آسمان از دست دادیم» و امیدواریم مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، ضمن سربلندی ایران اسلامی رئیس جمهوری اصلح و مانند شهید آیت الله رئیسی را برای این مسئولیت خطیر انتخاب کنند.

وی افزود: مردم ما از بهترین مردمان در طول تاریخ هستند و تقدیم صدها شهید از همین خطه، شاهد این مدعا است و این مردم شایسته بهترین خدمات و کوشاترین خادمان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار