مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

صداقت؛ ویژگی بارز شهدا بود

زنجان- مشاور عالی فرمانده معظم کل قوابا بیان اینکه شهدا صادقانه و خالصانه برای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند گفت:صداقت، ویژگی بارز شهدا بود.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۸۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

 

صداقت؛ ویژگی بارز شهدا بودبه گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در آیین برگزاری یادواره ۱۲۰ شهید شهرستان خرمدره باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند، شهداصحنه های بی بدیلی از فداکاری، ایثار و مجاهدت خلق کردند و وظیفه ما تبیین و تشریح فرهنگ مقاومت و ایستادگی و انتقال به نسل جوان است. 

وی با بیان اینکه شهدا در محضر خدا صادق بودند گفت:با انتقال مکتب شهیدان و تفکر ناب آنان به نسل جوان اجازه ندهیم آنها تحت تاثیر القای دشمنان قرار گیرند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین علی (ع )گفت: آن حضرت در یکی از نبردها بعد از پیروزی فرمودند؛ پیروزی تابع و حاصل صداقت است، اگر این صداقت نبود پیروزی حاصل نمی‌شد، وقتی خداوند صداقت ما را دید که در محضر او صادق و پای کار اسلام هستیم دشمنان ما را خوار و ذلیل و ما را پیروز کرد.

وی با بیان اینکه ایمان خالص رزمندگان باعث شد صحنه‌های بی بدیل خلق کنند گفت: ما همواره مدیون شهدا هستیم، و وقتی در مسیر انقلاب صادقانه حرکت کنیم خدای تعالی ما را بر جبهه باطل پیروز خواهد کرد، صداقت، ویژگی بارز شهدا به ویژه شهدایی نظیر سردار شهید سلیمانی بود.

سردار جباری با بیان اینکه شهدا صادقانه برای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی صادقانه از انقلاب دفاع کرد و این شهید شرط پیروزی‌ را اطاعت از رهبری می‌دانست و به منبع ولایت وصل بود و رابطه او با رهبری عاطفی و عمیق بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم توانست در تربیت جوانان غیور در جبهه مقاومت پیروز شود و توانست محور مقاومت را تغییر دهد و ترکیب جهاد و تقوا را یکجا به جوانان نشان دهد. 

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند؛ نباید اجازه داد حقیقت انقلاب واژگون نشان داده شود تصریح کرد: نباید اجازه داد یاد امام راحل در جامعه کمرنگ شود، نباید اجازه داد رگه های ارتجاع در کشور نفوذ پیدا کند و باید با جهاد تبیین، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کرد.

وی افزود: با متحد شدن زیر سایه ولایت فقیه و عمل به منویات رهبری مشکلات دنیای اسلام حل خواهد شده و توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

فاطمه عسگری 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار