خبرهای داغ:

یادواره ۱۱۸ شهید «سنگرساز بی سنگر» استان سمنان در شاهرود+ عکس

شاهرود_ به همت سازمان جهادکشاورزی استان سمنان و شهرستان شاهرود یادواره ۱۱۸ شهید جهادگر با عنوان «سنگرسازان بی سنگر» در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۴۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان با عنوان «سنگرسازان بی سنگر» عصر امروز در حسینیه شهدا گلزار شهدای شاهرود با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱)، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه شاهرود، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، معاون تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان، مسؤول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان سمنان، مدیر بسیج ادارات و مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی و خانواده شهدا و ایثارگران جهادگر برگزار شد.
محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در این مراسم شهدایی با خیرمقدم و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بویژه شهدای خدمت، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید گفتمان جدیدی در ارائه خدمت عرضه کردند و جراحی اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها و هوشمندسازی آرد و نان از اقدامات مهم و زیربنایی ایشان است.
وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب و تمجید از شهید آیت الله رئیسی و استمرار این حرکت، به انتخابات مهم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توجه داد و گفت: مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه و هوشمندانه و با شعور و انتخاب رئیس جمهور در تراز نظام و انقلاب بسیار مهم است.
قاسمی تصریح کرد: مولفه‌های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی، آگاه و پرکار و مقید به مبانی انقلاب اسلامی است تا ریل گذاری درست تداوم یابد.
در این یادواره شهدا، مرثیه سرایی، اجرای گروه سرود عمار‌های انقلاب و پخش کلیپ نقش جهادسازندگی استان سمنان در دفاع مقدس انجام و از خانواده شهدا و ایثارگران جهادسازندگی با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در دوران دفاع مقدس، جهادگران جهادسازندگی استان سمنان در قالب سه گردان و یک قرارگاه با عنوان حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور اقدامات فراوانی اجرا کردند که اجرای پل وحدت در غرب کشور بر روی رودخانه زرینه رود و جاده کشی در رمل به طول ۲۰ کیلومتر و تقدیم ۱۱۸ شهید و بیش از ۱۶۰ مرحله اعزام جهادگران استان سمنان به جبهه از آن جمله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار