رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور

برای اجرایی شدن سند تحول باید به یک مفاهمه مشترک برسیم

کد خبر: ۹۶۰۵۰۴۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان از برگزاری دوره "ره یاران تحول" که حول محور اجرایی شدن سند تحول بنیادی آموزش و پرورش است خبر داد

سجاد صدیقی بیان کردند که ما برای آنچه که در آینده قرار است اتفاق بیافتد، باید متفق القول بشویم و حرکت متفاوتی را برای رسیدن به تحول  در نظام تعلیم و تربیت شروع کنیم. در راستای این هدف ،لازم است ابتدا افق های ذهنی و فکری خودمان را مشترک کنیم، لازم است بتوانیم در مورد آنچه که برای رسیدن به آن افق لازم داریم، باهم به یک مفاهمه حداقلی برسیم. اگر این اتفاق رقم نخورد و افقی بین من و شما و بقیه عزیزان شکل نپذیرد، طبیعتا ممکن است هر کسی با تعبیر وتفسیر های متفاوتی حرکت بکند و آن حرکت هماهنگ برای رسیدن به افق ها و قله ها و آرمان های انقلاب عزیزمان رقم نخورد. 

رئیس بسیج فرهنگیان از همه ی معلمان عزیز برای شرکت در این دوره دعوت میکنم؛ این دوره فرصتی برای باز اندیشی درباره بسیاری از مفاهیم و موضوعاتی است که درباره ی تحول نظام آموزش و پرورش وجود دارد. دعوت می کنیم که همه عزیزان در آن حضور پیدا کنند.

صدیقی اضافه کرد این دوره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد که بخش حضوری آن در نیمه دوم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در دوره می توانند از طریق لینک زیر در این دوره ثبت نام نمایند:

www.rahyartahavol.ir

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار