فرمانده سپاه روح‌لله

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است

فرمانده سپاه روح‌لله با اشاره با اینکه دغدغه همه علاقمندان به انقلاب اسلامی دعوت آحاد مردم به حماسه حضور و مشارکت باشد، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۰۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله در مراسم صبحگاه ستاد سپاه روح الله گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایف و رسالت‌های پاسداران است و سپاه علاوه بر اینکه باید همواره در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها و کمک به سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در موضوعات مختلف باید کارآمدی نظام اسلامی را در همه بخش‌ها به نمایش بگذارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از مقوله‌های مهم پاسداری از انقلاب اسلامی در شرایط امروز پای کار آوردن مردم در صحنه های مختلف است چراکه مردم پشتوانه و سرمایه‌های عظیم نظام هستند و دشمنان همواره درصدد این بوده‌اند بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند که باید در مقابل آن‌ها هوشیار بود.

وی تاکید کرد: ملت ایران با حضور در میدان های مختلف همواره اراده و عزم ملی خود را برای پشتیبانی از نظام اسلامی نشان داده‌اند و انتخابات یکی از این عرصه‌هاست و لذا باید با گفتمان سازی، اقناع سازی و جهاد تبیین باید این مهم انجام شود.

سردار عمومهدی ادامه داد: به برکت هدایت های مقام معظم رهبری در طول ۴ دهه گذشته تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به فرصت‌های بزرگ تبدیل شده و باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم و امروز تحقق مشارکت در انتخابات مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه عمل انقلابی مهمترین وظیفه ما در انتخابات است، گفت: قطعا خداوند نصرت کننده و یاری دهنده است و در این فرصت باقی مانده با همه ظرفیت ها و توان نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره با اینکه دغدغه همه علاقمندان به انقلاب اسلامی دعوت آحاد مردم به حماسه حضور و مشارکت باشد، گفت: در این راستا باید از ابتکار، خلاقیت و همه ظرفیت‌ها استفاده شود و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شود ولی معیارهای رئیس جمهور اصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین خواهد کرد.

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: ولایت پذیر بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیر، مردمی، از دشمن نترسیدن، میدانی بودن و حضور در بین اقشار مختلف مردم از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود و باید این ویژگی‌ها در دولت آینده استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار