به همت خیرین نیک اندیش و پیگیری های کمیته امداد امام خمینی شهرستان جغتای:

اعزام ۵۰ نفر از مددجویان زیارت اولی تحت پوشش کمیته امداد جغتای به زیارت عتبات عالیات+ عکس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جغتای گفت: با پیگیری‌ و رایزنی های انجام شده و به همت خیرین و حامیان نیک اندیش، ۵۰ نفر از مددجویان زیارت اولی تحت پوشش این کمیته به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، رضا مسکنی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جغتای بیان کرد: با پیگیری‌ و رایزنی های انجام شده با خیرین و حامیان نیک اندیش، تعداد ۵۰ نفر از مددجویان زیارت اولی تحت پوشش این کمیته، به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تمام هزینه های زیارت عتبات عالیات توسط خیرین و حامیان خیراندیش، خارج از شهرستان تقبل و پرداخت شده است که جا دارد از تک تک عزیزان که بانی این کار خیر شدند تقدیر و تشکر شود.

مسکنی افزود: باتوجه به هزینه های بالای این سفرهای زیارتی، اغلب خانواده های تحت حمایت که جزء اقشار ضعیف و کم درآمد هستند و آرزوی سفر به کربلای معلی دارند، قادر به این سفر معنوی نیستند، اما کمیته امدادامام خمینی (ره) جغتای  باکمک خیرین و حمایت مالی در ایام اربعین موجبات اعزام تعدادی از آرزومندان را فراهم می کند.

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جغتای، خاطرنشان کرد: این کاروان زیارتی، برای اولین بار است که  از شهرستان جغتای، به همت خیرین نیک اندیش، به عتبات عالیات اعزام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار