خبرهای داغ:

یکشنبه های شهدای حمیدیه

یکشنبه های شهدای حمیدیه
برگزاری مراسم یکشنبه شهدای در شهرستان حمیدیه
کد خبر: ۹۶۰۵۳۴۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ مراسم گرامیداشت یاد شهید ناصر بوعذار در روستای طراح یک توسط حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) با حضور جانشین فرماندهی ناحیه حمیدیه، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) و مردم ولایتمدار روستا و شهرستان برگزار شد.

جانشین ناحیه حمیدیه گفت امیرالمومنین علیه السلام فرمود: اینجا جای صبر نیست صبر باری گرفتاری و مصیبت است اما شهادت که گرفتاری نیست. از من بپرسید چقدر شاد و خوشحال خواهی شد؟ امیرالمومنین علیه السلام افتخارات زیادی در دنیا دارد عمروبن عبدود را به زمین زده، درب خیبر را گشوده، در جنگ اُحد مقابل دشمن ایستاده اما هیچ کجا "فزت و رب الکعبه" نگفته بلکه هنگام شهادتش این جمله را فرمود.

سرگرد پاسدار صادق جلالی در ادامه سخنرانی خود افزود شهادت خیلی مفهوم بلندی است، مقام شهید خیلی عالی است که حتی تصور هم نمی شود کرد به همین دلیل یک درب بهشت برای شهداست، بهشت هشت درب دارد اما "باب المجاهدین" یکی از دربهای بهشت است که مخصوص ورود شهداست. شهید حق شفاعت ویژه دارد نه فقط از اقوام و خانواده اش بلکه برای غریبه ها هم حق شفاعت دارد.

امام جمعه شهرستان حمیدیه در این مراسم با تأکید بر توجه ویژه تمامی مردم ولایتمدار شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

ایشان انتخابات را پایه و زمینه‌ساز تحول دانستند و گفت: برخی از تحول طرفداری می‌کنند اما انتخابات را به عنوان مقدمه تحول، مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور در پایان به شاخص های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب پیرامون برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری ۴ شاخص مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را لازمه برگزاری انتخاباتی در تراز معیارهای جمهوری اسلامی بیان فرمودند. شاخص هایی که ماحصل توجه و عمل به آنها موجب افزایش سطح کیفی سیستم انتخابات در کشور می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار