جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛

سپاه ایلام دارای رویکرد هوشمند برای رقم‌خوردن آینده‌ای بهتر است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام دارای یک رویکرد هوشمند و برنامه‌محور برای رقم‌خوردن آینده‌ای بهتر است.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱



به گزارش خبرگزاری بسیج  ، سردار قدرت‌اله کریمیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام که در حسینیه سپاه استان ایلام برگزار شد، گفت: مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام دارای یک رویکرد هوشمند و برنامه‌محور برای رقم‌خوردن آینده‌ای بهتر است.

وی افزود: در سختی‌ها توانستیم خودمان را قوی کنیم و با امکانات کم اقدامات بزرگی نظیر کنگره شهدا، آب‌رسانی به روستاهای مناطق مختلف استان، مقابله با کرونا، خدمت‌رسانی در مناطق محروم و... رقم بخورد که در این شرایط جلوه‌هایی از ایثار و شهادت به نمایش گذاشته شد.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادها توانستیم سختی‌ها را شکست داده و اقدامات خوبی انجام شود در این شرایط و با وجود امکانات کم اما اقدام با عزم و اراده راسخ باعث شد تا سپاه پیشرو باشد.

کریمیان بیان داشت: رئیس‌جمهور شهید بسیاری از رویکردها را اصلاح کرد و در زمینه‌های مختلف با انجام اقداماتی باعث شد تا اعتماد مردم به مسئولیت و دیپلماسی جلب شود و هم زبان دیپلماسی و میدان را اعتباربخشی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار