مديرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

شهید جمهور در سازمان ملل به فرمایش امام معصومش عمل کرد

شهید جمهور در سازمان ملل به فرمایش امام معصومش عمل کرد
حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی عنوان کرد: معتقدیم که معصوم چ، قرآن ناطق است و شهید آیت الله رئیسی در مهد کفر، قرآن کریم را در لحظاتی که قرآن سوزی در دنیا مرسوم است آن را سردست می‌گیرد که بیانگر آن است که او به قول امام معصومش عمل کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۳۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

قزوین- به گزارش بسیج، در مراسم آئین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت که با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت، حجت الاسلام و المسلمین آقاحسینی امام جمعه محمدیه ، شهردار و اعضای شورای اسلامی بیدستان و جمعی از مسئولان شهرستانی و بخش در امامزاده سلیمان (ع) شهر بیدستان برگزار شد، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مردم با حضور قیام گونه خود در تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت ثابت کردند که قدرشناس خادمین به این مردم و نظام هستند.

مدير کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: شهید جمهور مانا و ماندگار و هم مایه همبستگی، یکی شدن مردم و وحدتشان در پای کلمه لا اله الا الله و نظام اسلامی است.

وی در ادامه با ذکر روایاتی از امام رضا علیه السلام گفت: امام رضا علیه السلام در حدیثی می‌فرمایند:” شیعه ما کسی است که در مقابل امر امام معصوم تسلیم محض است و قول، حرف، ایده و ایدئولوژی ما را سر دست می‌گیرد “ و شهید جمهور ما در سازمان ملل قول امام معصوم بود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی اضافه کرد: معتقدیم که معصوم قرآن ناطق است و شهید آیت الله رئیسی در مهد کفر قرآن کریم را در لحظاتی که قرآن سوزی در دنیا مرسوم است آن را سر دست می‌گیرد؛ وی همچنین عکس شهید سردار سلیمانی را سر دست می‌گیرد که بیانگر آن است که او به قول امام معصومش عمل کرده است.

وی در پایان ابراز کرد: آن چیزی که شهید جمهور ما را در تاریخ و در انقلاب اسلامی مانا و ماندگار خواهد کرد، فرمایش امام رضا علیه السلام است که می‌فرمایند:' شیعه ما کسی است که با دشمنان ما مرزبندی دارد و مخالف دشمنان ما است “

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار