خبرهای داغ:
فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام) خبر داد:

مراسم سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) مراسم گرامیداشتی همراه با سخنرانی حجت الاسلام مدنی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، پایوران، نیروهای وظیفه وبسیجیان گردان 108 امام حسین(علیه السلام) در محل ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۵۴۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، مراسم گرامیداشتی همراه با سخنرانی حجت الاسلام  مدنی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان،پایوران وبسیجیان گردان 108 امام حسین(علیه السلام) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) در محل ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برخوار برگزار شد.

فرمانده گردان108 امام حسین برخوار گفت : این برنامه معنوی در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برخوار برگزار شد، پایوران گردان و ناحیه مقاومت، سربازان وظیفه و بسیجیان شرکت کنندگان در این برنامه بودند.

وی نیز افزود: در این برنامه حجت الاسلام  مدنی به سخنرانی پرداخته و به  ارزش و کرامت انسان ها  اشاره داشت، ایشان  در سخنرانی خود به کرامت ذاتی انسان و تاکید خدا به کرامت انسان در قرآن اشاره داشته و به اهمیت و لزوم حفظ کرامت انسانی تاکید کردند و مواردی از اصول اخلاقی ائمه اطهار در حفظ کرامت انسان ها را بیان داشتند .

این سخنران در ادامه اشاره ای به دهه کرامت، 14خرداد، 15خرداد و مناسبتهای ماه ذیحجه کرد و در روند برنامه به اهمیت زیارت و توسل به حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و معرفی ایشان به عنوان کریمه اهل بیت و  سفاشات به زیارت ایشان در بین معصومین (علیهم‌السلام) را بیان نمودند  و همچنین دلیل  نام گذاری دهه کرامت رامطرح کردند.

 در پایان مراسم نیز از طرف نمایندگی ولی فقیه در سپاه برخوار از سربازان شرکت کننده در مسابقات سیاسی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار