خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی راهکار حکمرانی اسلامی در مقابله با تله های‌ انحرافی دشمنان است

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه تربیت انسان و نیروی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی از لوازم اصلی حکمرانی اسلامی است، گفت: امروز دشمنان اسلام با پهن کردن تله های‌ انحرافی گفتمانی به دنبال این هستند که پرچم امام زمان (عج) را بر زمین بیندازند و مانع از تحقق حکمرانی اسلامی که مدنظر انقلاب اسلامی است بشوند.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۶۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در نشست بصیرتی سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان گفت: شهید آیت الله رئیسی عمر خود را در خدمت به مردم ایران اسلامی سپری کرد و در عمر کوتاه خدمت خود در ریاست جمهوری اقدامات و خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه داخلی و خارجی برای کشور به ارمغان آورد که به روح بلند این عالم مجاهد و همراهان شهیدشان درود می‌فرستیم.

وی عنوان کرد: انشاالله همگان مسیر این شهیدان عزیز را که مسیر خدمت به نظام اسلامی هست ادامه دهیم و نگذاریم پرچم خدمت به ایران اسلامی بر زمین بماند.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: امروز قرار گرفتن در میدان خدمت، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است که تحقق این مهم نیاز به کادرسازی دارد و امروز رگه هایی از رسیدن به این‌ لحظه حساس آغاز شده است و پرچم دفاع از این جریان و انقلاب اسلامی در دست سپاه پاسداران، بسیجیان و روحانیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: اعتقاد به مبانی دین‌مبین اسلام از الزامات حکومت امام زمان(عج) است و بایستی فرهنگ اصلی اسلام که فرهنگ توحیدی و باور به خداوند متعال در وجود همهی ما انسان ها باید نهادینه شود و اگر این باور عمیق وجود نداشته باشد با اولین شبهه مسیر را گم خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با پهن کردن تله های‌ انحرافی گفتمانی به دنبال این هستند که پرچم امام زمان (عج) را بر زمین بیندازند و مانع از تحقق حکمرانی اسلامی که مدنظر انقلاب اسلامی است بشوند.

حجت الاسلام کمالی اظهار داشت: تربیت انسان و نیروی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی از لوازم اصلی حکمرانی اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: لازم است عنصر ایمان به خداوند و بعد توحیدی را در زندگی خود نهادینه کنیم تا به کمال و قرب الهی برسیم.  

وی به اهمیت پیروی از ولایت تاکید کرد و گفت: خروجی عبادت ها و اعمال معنوی همه ما باید سربازی در راه ولایت و جهاد در راه خدا باشد.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز پاسداری بزرگ‌ترین جهاد در راه خداست گفت: امروز نگه داشتن دین همچون نگه داشتن آتش در کف دست سخت و مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: مصداق جهاد در راه خدا خدمت به کشور و مردم است که این شاخصه‌ها را در شخصیت سیدالشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهداء خدمت شهید آیت الله رئیسی می‌توان دید که نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام کمالی به اهمیت جهاد تبیین در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: در سنوات اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و جریان معاندین انتخابات را در کشور تهدید می‌کردند که مردم کمترین حضور را داشته باشند.

وی بیان کرد: انتخابات پیش‌رو یک مسئله مهم و حساس است که باید سعی شود با حضور حداکثری در انتخابات؛ فردی در تراز شهید آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم؛ رای ما رای به حکومت اسلامی، امام زمان(عج)‌ و تیری بر قلب شیطان و دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه وعده صادق گفت: رژیم صهیونیستی تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با این علملیات به کار گرفت اما پهپادها و موشک‌های جمهوری اسلامی همه‌ این موانع را پشت سر گذاشتند و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند و رزمندگان اسلام با این عملیات سیلی محکمی به رژیم متجاوز صهیونیستی زدند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: نزدیک قلّه هستیم، گفت: به دنبال عملیات پیروزمندانه وعده صادق امید را در بین ایرانیان شاهد بودیم، همه این اقدامات زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است که امروز جهان درحال حرکت به این سمت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار