گزارش بسیج یک جشن متفاوت؛

جشن تولد سربازان متولد فصل بهار در پایگاه هوانیروز آبیک

جشن تولد سربازان متولد فصل بهار در پایگاه هوانیروز آبیک
سرهنگ یَلا، فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک گفت: در راستای طرح پرچمداران گام دوم انقلاب (لبیک۲۲) و با هدف ارتقاء روحیه نشاط در محیط خدمت و تکریم مقام سرباز، جشن تولد سربازی برای سربازان متولد فصل بهار در پایگاه هوانیروز آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۸۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

قزوین_ به گزارش بسیج، اتفاقی که برای ما در طول زندگی روی می‌دهد، فارغ از خوب یا بد بودنش به بخشی از خاطرات افراد تبدیل می‌شود. سربازی هم به عنوان دوره‌ای از زندگی بسیاری از مردان با خود خاطرات تلخ وشیرین زیادی دارد.

یکی از بهترین دوران زندگی یک جوان دوران سربازی است؛ زیرا در این دوره یک فرد با شور و نشاط جوانی آماده می‌شود تا در جهت دفاع از اسلام و انقلاب و کشورش جان خود را فدا کند. سربازی از جایگاه مهم و با ارزشی برخوردار است تا جایی که حتی فردی مانند حاج قاسم نیز خود را یک سرباز می دانست. جوانان ایرانی در طول تاریخ نشان داده اند که هرجا لازم باشد حاضر به جانفشانی برای اسلام و ایران هستند.

خاطرات سربازی از بیاد ماندنی ترین دوران بندگی است. دوران سربازی زکات عمر یک جوان است و قطعا سربازان سرمایه های مهم کشور در دفاع و امنیت آفرینی آن محسوب می شوند. همچنان که امروز بسیاری از سربازان ما در مرزهای غرب، شرق و جنوب‌غرب کشور در حال حراست از مرزهای کشور هستند.

طرح لبیک ۲۲، یکی از طرح های ارتش جمهوری اسلامی در راستای تکریم سربازان است. در این طرح در جهت ارتقا و بهینه سازی محل زندگی کارکنان وظیفه ‌و وضعیت زیست سربازان در آسایشگاه‌ها و پادگان‌ها برنامه‌های موثری اجرا می شود.

سرهنگ خلبان ستاد اسحاق یلا فرمانده پایگاه هفتم هوانیروز آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در راستای طرح پرچمداران گام دوم انقلاب (لبیک۲۲) و با هدف ارتقاء روحیه شادابی و نشاط در محیط خدمتی و نیز پاسداشت و تکریم مقام سرباز اقدامات ویژه ای در پایگاه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد:یکی از ویژه برنامه های ما برگزاری جشن تولد سربازان به منظور افزایش روحیه و ایجاد فضای شاد برای این فرزندان کشور است.  

سرهنگ یلا گفت: در همین راستا جشن تولد سربازی برای سربازان متولد فصل بهار در پایگاه هوانیروز آبیک برگزار شد که بسیار مورد توجه سربازان بوده و این هشتمین مرحله از اجرای طرح در این پایگاه می باشد. 

فرمانده پایگاه هفتم هوانیروز آبیک بیان کرد: رسیدگی به سربازان از دغدغه های مقام معظم رهبری است و ما به دنبال تحقق این دغدغه مهم ایشان هستیم و لذا بخش زیادی از برنامه های پایگاه به منظور ایجاد روحیه امید و ارتقا سطح علمی سربازان می باشد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار