صنعتکاران:

حماسه بدرقه شهید جمهور، باید تبدیل به یک حماسه درانتخابات شود

رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان کشورگفت: برگزاری انتخابات پرشور وظیفه ماست، و حماسه بدرقه شهید جمهور باید تبدیل به یک حماسه درانتخابات شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران، رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان کشور در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی در سالن جلسات استانداری سیستان و بلوچستان در زاهدان، برگزارشد، با اشاره به اینکه هر تمدنی 3 بعد دارد گفت: ایدئولوژی بعد مهم تمدن می باشد، به همین دلیل غرب همه تلاشش این است که ایدئولوژی را جابجا و تمدن غرب را جایگزین کند.

وی براندازی، نفوذ و بازدارندگی را سه راهبرد دشمن برشمرد وافزود: بعضی جاها که عقب ماندیم حاصل نفوذ بود، مسیر انقلاب اسلامی مشخص است و همه تلاشها براین است تا به دروازه تمدن برسیم.

سرهنگ صنعتکاران خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد: برگزاری انتخابات پرشور وظیفه ماست، و حماسه بدرقه شهید جمهور باید تبدیل به یک حماسه درانتخابات شود.

رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان کشور با یاد آوری این نکته که هیچ عملی ارزشمند تر از خدمت به خلق خدا نیست،ادامه داد: مسئله، در میدان حل میشود، نه در پشت میز و اقداماتی را که انجام میدهید در سطح ملی انعکاس و به مردم عرضه کنید، عرضه نکردن یک ظلم هست در حق انقلاب.

معاون سیاسی استاندار در این نشست با اشاره به اینکه تیم مدیریتی استان هم افزا ومخلص است گفت: در مسیر گفتمان خدمت امامین انقلاب باید از همه ظرفیتها استفاده شود.

رضا شریفی شرایط انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهدشد، ریل گذاری انجام شده است البته که باید تلاش کنیم، ما جایی ایستاده ایم که دنیا به آن نگاه میکند و افتخارکنیم که در این جایگاه هستیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست که با همت سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان با هدف امید آفرینی و ترغیب مدیران به عرضه خدمات ارائه شده به مردم، برگزار شد کلیپی از نتایج میزهای خدمت و نشستهای جهاد تبیین پخش شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار