خبرهای داغ:
ترکاشوند تأکید کرد

ضرورت تبیین و تبلیغ چهره به چهره و دعوت مردم برای خلق «حماسه حضور» در ۸ تیر ماه

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اهمیت حضور پر رنگ و موثر در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، بر تبیین و تبلیغ چهره به چهره برای دعوت مردم برای خلق «حماسه حضور» تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در جلسه هماهنگی و هم افزایی خواهران رابط پایگاه‌های بسیج ادارات کل همدان که با موضوع انتخابات برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان و همچنین درگذشت آیت الله طه محمدی، نماینده اسبق ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به اهم برنامه‌های بانوان کارمند طی سال‌ جاری اشاره و وظیفه بانوان را در فضای کاری و فضای خانواده خود تبیین کرد.

وی افزود: نقش بانوان کارمند در خانواده خود در جایگاه همسر و مادر، بسیار مهم و محوری بوده و این بانوان نسبت به مادرانی که شاغل نیستند وجه تمایز و یک مسئولیت نسبت به آنها بیشتر داشته و  مسئولیت بسیار سنگینی را ایفا می‌کنند و موفق هم هستند.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اهمیت حضور پر رنگ و موثر در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، بر تبیین و تبلیغ چهره به چهره برای دعوت مردم برای خلق «حماسه حضور» تأکید کرد.

در ادامه خواهران رابط پایگاه‌های بسیج ادارات کل با نقطه نظرات و پیشنهادات خود در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های واحد خواهران در ادارات مواردی را بیان کردند.

ضرورت تبیین و تبلیغ چهره به چهره و دعوت مردم برای خلق «حماسه حضور» در ۸ تیر ماه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار