خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

شهید جمهور، معیار انتخاب اصلح در انتخابات است

شهید جمهور، معیار انتخاب اصلح در انتخابات است
در گام دوم انقلاب، شهید جمهور آیت اله رییسی، به عنوان الگو و مدل معرفی شده است و ویژگی شاخص ایشان ولایت پذیری است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۳۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان، هادی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با حضور در نشست بصیرتی خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه س به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: شهید جمهور، خادم ملت، شهید آیت‌اله رئیسی منتخب مردم با بصیرت ایران، با خدمات ارزنده ای که داشت مایه افتخار و عزت برای ایران و جوامع اسلامی شد.

وی گفت: بار دیگر تفکر انقلابی را به معنای واقعی در این شهید جمهور مشاهده کردیم و مردم هم با قدرشناسی در تشییع شهدای خدمت حماسه ای دیگر خلق کردند. ادامه این حماسه به حضور حداکثری و انتخاب برتر در هشتم تیرماه سال جاری متصل می شود تا منتخب مردم ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) ادامه داد: زمانی که قرآن سوزی و قرآن ستیزی در جوامع غربی راه افتاد، آیت اله رئیسی در جوامع بین‌المللی، با صلابت و شجاعت از سند متقن و نسخه شفابخش بشریت دفاع کرد و مایه عزت برای اسلام شد.

فرجام عنوان کرد: زمانی که جوامع تروریست پرور، سردار سلیمانی را تروریست خطاب کردند، ایشان عکس سردار دلها را در دست گرفت و در جوامع بین‌المللی به عنوان الگو و اسوه معرفی کرد.

وی با اشاره به آیه ۹۶ سوره مبارکه مریم، علت محبوبیت شهید جمهور را در بین مردم، مجاهدت و کار برای رضای خدا بر شمرد و گفت: پایان ماموریت مردان خدا شهادت است، شهادت مرگ تاجرانه است. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، یکبار با عزل بنی‌صدر و بار دوم با شهادت شهید رجایی، کرسی ریاست جمهوری خالی شد. 

این هادی سیاسی یادآور شد: دشمنان بدانند که با به شهادت رساندن خدمتگزارن ملت، راه آنها متوقف نخواهد شد. انقلاب اسلامی، ملت ایران و مکتب نبوی و علوی مدیریت زاست. مکتب متوقف نمی‌شود و دامن پاک و عفیف مادران این سرزمین، سرباز ولایت پرورش می‌دهد. بار سوم هم با شهادت آیت‌الله رئیسی کرسی ریاست جمهوری خالی شد.

سروان فرجام در ادامه به ویژگی های شخصیتی شهید جمهور اشاره کرد و افزود: در گام دوم انقلاب، شهید جمهور آیت اله رییسی، به عنوان الگو و مدل معرفی شده است. انقلابی، ساده زیست، کم میل به مال دنیا، تلاشگر، خستگی‌ناپذیر، الهی و از همه ویژگی ها شاخص تر، ولایت پذیری و سرباز رهبری بودن است.

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن علیه السلام قزوین ادامه داد: ایشان آینده فروشی نکرد و به دنبال کارهای زودبازده نبود، با ریل گذاری و استمرار خدمت در جهت رضای خدا گام برداشت، در هنگام حوادث شخصا حضور پیدا می‌کرد و از جنس مردم و بین مردم بود. منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می‌داد. هشتم تیرماه امتحان مهم و بزرگی پیش روی ماست، با یاری خداوند متعال، بار دیگر ملت ایران با حضور حداکثری و بصیرت و بینش بالا کسی را انتخاب می کنند که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار