خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

خروجی دولت سیزدهم بازگشت رونق به تولید کشور و موفقیت در عرصه‌های کلان اقتصادی است

سردار مهدوی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در جهش تولید و راه‌اندازی و احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل در کشور، گفت: موفقیت‌های امروز ما در محور مقاومت و عرصه‌های کلان اقتصادی، کاهش ناهنجاری اجتماعی، پیشرفت‌های علمی به واسطه تلاش‌ها و دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان امروز در گردهمایی ائمه جمعه و استادیاران صالحین خراسان جنوبی گفت: امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه مسلمانان و شیعیان در حال گسترش است.

وی با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی(ره) گفت: هر چه به جلو حرکت می‌کنیم به اهمیت و اثرات نقش شجره طیبه بسیج بیشتر پی می‌بریم.

سردار مهدوی به اذعان ملت های آزادی خواه منطقه و رزمندگان محور مقاومت در اثرات مهم تشکیلات مردمی بسیج در دنیا اشاره کرد و گفت: شجره طیبه بسیج که امام راحل در ایران تشکیل داد؛ امروز تنها مربوط به ایران نیست و بسیج کل دنیاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)‌ گفت: در شبکه‌ تربیتی بسیج است که می توانیم افرادی بزرگی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش دهیم که بتوانند نقش بین‌المللی داشته باشد و مدیرانی را پرورش دهیم که همچون شهید آیت الله رئیسی از آن خارج شوند.

وی با بیان اینکه سرمنشأ پیشرفت های علمی کشور از شبکه تربیتی بسیج هست، گفت: در شبکه‌ تربیتی بسیج می‌توان بسیاری از فرزندان این کشور را به مدارج بالای علمی رساند که بتوانند با ابتکار، فناوری و خلاقیت و دانش بنیان در دنیا حرف اول را بزنند و کشور را به اوج برسانند همان گونه که این مهم در کشور اتفاق افتاده است.

سردار مهدوی از تلاش‌ها حمایت و پیگیری شبکه صالحین خراسان جنوبی قدردانی کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)‌ با اشاره به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه وعده صادق، گفت: بدنبال این عملیات یک سرفصل جدید از بیداری اسلامی و مطالبات اسلامی در دنیا و خصوصا کشورهای منطقه و اسلامی آغاز شد.

سردار مهدوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق هیمنه و قدرت پوشالی اسرائیلی ها را بهم ریخت، بعد از این عملیات بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه با ملاقات‌هایی که با مسئولان جمهوری اسلامی داشتند برای حمایت و همکاری با ايران اسلامی اعلام آمادگی کردند که اینها به برکت روحیه رشادت طلبانه فرزندان بسیجی جمهوری اسلامی ایران است.

وی به انتخابات پیش‌رو در کشور اشاره کرد و گفت: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی همواره برای تهدید و تحریم انتخابات و ضربه زدن به جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی داشته و دارند اما به نتیجه نرسیدند چون ملت ایران با برخورداری از وحدت همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در جهش تولید و راه‌اندازی و احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل در کشور اشاره کرد و گفت: قبل از دولت شهید آیت‌الله رئیسی روابط خارجی ایران محدود به چند کشور خارجی بود، سفرهای استانی کمرنگ بود، تولید و اقتصاد بسیار ضعیف بود اما آیت‌الله رئیسی یک مدیریت جدید با محوریت ولایت، وحدت، همدلی و ما می‌توانیم را در کشور ایجاد کرد که اثرات ارزشمند آن‌را در این سه سال شاهد هستیم.

سردار مهدوی، به نگاه ویژه شهید آیت الله رئیسی به پروژه مهم راه آهن خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: موفقیت‌های ما امروز در محور مقاومت و عرصه‌های کلان اقتصادی، کاهش ناهنجاری اجتماعی، پیشرفت‌های علمی همه به واسطه تلاش‌ها و دستاوردهای شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم است.

وی، به توجه خاص شهید آیت الله رئیسی به معیشت مردم محروم و نقاط دورافتاده روستایی اشاره کرد و گفت: خروجی دولت سیزدهم بازگشت جهش و رونق به عرصه‌های مختلف کشور بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: برای ادامه این روند در کشور باید سعی شود فردی با تفکر شهید آیت الله رئیسی و تفکر ولایی را انتخاب کنیم و بر اساس شاخصه‌های ولایی در انتخابات پیش‌رو انتخاب اصلح را داشته باشیم تا با ادامه روند فعالیت دولت سیزدهم و شهید جمهور آیت الله رئیسی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار