خبرهای داغ:
در راستای بزرگداشت سید الشهدای خدمت؛

بسیجیان جهادگر کازرون در پویش خدمت به محرومین نقش آفرینی می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای بزرگداشت سید الشهدای خدمت، نقش آفرینی بسیجیان جهادگر کازرون در پویش خادم ایران، خدمت به محرومین انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۵۹۲۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا سید الشهدای خدمت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ جهاد و خدمت به مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت،  پویش خادم ایران تا چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت، فعالیت‌های جهادی در کازرون فعال است.

به گفته وی، فعالیت پویش خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یارانش تا ۵ تیرماه چهلم شهدای خدمت با هدف اهدای ثواب فعالیت‌های جهادی به شهدای خدمت طراحی و ابلاغ شده است. 
 
فرمانده سپاه کازرون با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جهادی در آیات و روایات وارده، افزود: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) ارزش و اثرات فراوانی دارد که در این راه باعث صعود انسان به مقام‌های معنوی و جلب رضایت خداوند متعال است.  

حیاتی تصریح کرد: بستر سازی لازم برای ایجاد حرکت عمومی در میان آحاد مردم و بسیجیان برای نقش آفرینی به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم به نیابت از رئیس جمهور شهید صورت گرفته و در همین راستا گروه‌های جهادی در نقاط مورد نظر اهداف خصوصا مناطق محروم به فعالیت خواهند پرداخت. 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار