خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

اختصاص سه دستگاه حفاری خشکی برای حفر شش حلقه چاه / حفر نخستین چاه توسط دکل ۹۲ فتح کلید خورد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص سه دستگاه حفاری خشکی ناوگانِ این شرکت برای حفر شش حلقه چاه در میدان نفتی یادآوران خبر داد و گفت: حفر نخستین حلقه چاه توسط دکل 92 فتح کلید خورد. 
کد خبر: ۹۶۰۵۹۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حمید رضا گلپایگانی روز چهارشنبه (۲۳ خردادماه ۱۴۰۳) در مراسم آغاز عملیات اجرایی حفاری ۲۴ حلقه چاه در میدان نفتی یادآوران که با حضور محسن خجسته ‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: در این ارتباط تا یک ماه آینده دستگاه حفاری ۲۸ فتح نیز در این موقعیت استقرار خواهد یافت. 

 

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در چارچوب قرارداد همکاری با شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، مجری طرح توسعه میدان نفتی یادآوران، در مدت ۲۴ ماه نسبت به حفر و تکمیل شش حلقه چاه در این میدان به متراژ ۲۷ هزار متر مبادرت خواهد کرد. 

 

گلپایگانی گفت: انتظار می رود با بازسازی و نوسازی تجهیزات این مجموعه بزرگ صنعتی در بخش عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی جانبی شاهد ایفای نقش مهم و محوری این شرکت در اجرای طرح های صنعت نفت در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید باشیم. 

 

طرح افزایش تولید نفت از میدان یادآوران با هدف تولید روزانه ۴۲ هزار بشکه در قالب سه قرارداد بین شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌ ملی حفاری ایران، شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID) و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، امضاء و مبادله و امروز عملیات اجرای آن آغاز گردید.

 

میدان نفتی یادآوران از میادین مشترک با کشور عراق می باشد که در جنوب غرب کشور در استان خوزستان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار