خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

خط کشی ۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی تا پایان سال جاری در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۶۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کد: سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد، در حالی که هدفگذاری پارسال (۱۴۰۲) برای اجرای این عملیات کمتر از ۲ هزار کیلومتر بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۳۰ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای استان اجرا شده است و در تلاش هستیم تا قبل از شروع ایام اربعین حسینی افزون بر یک هزار کیلومتر دیگر از راه‌های استان همدان خط کشی شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: اجرای خط کشی یکی از  سریعترین راههای ارتقاء ایمنی راه‌ها است که نقش بسزایی را در کاهش حوادث جاده‌ای، منظم کردن ترافیک، افزایش ایمنی و دید راننده در شب، تعیین کننده مرز جاده و حاشیه راه در شب و... ایفا می‌کند.

وی گفت: هم اکنون دو اکیپ امانی مشغول خط کشی راه‌های استان هستند و دو اکیپ پیمانی نیز بزودی فعال خواهد شد، امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته بیش از تعهد و هدفگذاری سال در سطح محورهای ارتباطی استان خط کشی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار