خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد:

تولید ۳۵ اثری هنری با محوریت قربان تا غدیر در کارگاه «نقش همای»

فرخنده از تولید ۳۵ اثر نقاشی و خطاطی با موضوعات غدیر و ولایت به همت جمعی از هنرمندان خوشنویس و نقاش سطح استان خراسان جنوبی در قالب طرح «نقش همای» خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۸۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  گفت: کارگاه آموزشی «نقش همای» به عنوان یکی از طرح های قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ایام دهه امامت و ولایت با حضور هنرمندان خوشنویس و نقاش استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارگاه توانمندسازی خوشنویسان و نقاشان استان به صورت ورکشاپ با حضور استاد برجسته کشوری «مرتضی گودرزی دیباج» در راستای تحقق سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت سیزدهم در دهه امامت و ولایت برگزار شد، ادامه داد: این برنامه با تاکید بر توانمندسازی و گفتمان سازی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی تولید آثار نقاشی و خوشنویسی با موضوعات غدیر و ولایت در دستور کار هنرمندان قرار گرفت، افزود: هنرمندان در این کارگاه آموزشی که به مدت ۲ روز (۲۳ و ۲۳ خرداد) در بیرجند برگزار شد، موفق به تولید ۲۰ اثر نقاشی و ۱۵ اثر خوشنویسی شدند.

فرخنده، به بازدید خود از این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی از این آثار تولید شده از ۳۱ خردادماه به مدت ۵ روز در محل نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود شهر بیرجند برپا خواهد شد.

وی گفت: شرایط برای حضور هنرمندانی از سراسر استان خراسان جنوبی در این کارگاه عملی «نقش همای» فراهم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به همت ۳۰ نفر از خوشنویسان بیرجندی، در آستانه فرارسیدن دهه ولایت، همنویسی با موضوعات غدیر و ولایت برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار