خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

ادامه روند پیشرفت کشور و ارتقا ضريب امنیت ملی با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری محقق می‌شود

سردار مهدوی، بر مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: هر چه در انتخابات پیش‌رو میزان حضور و آرای ما بالا باشد و با انتخاب درست و هوشمندانه فرد اصلحی را انتخاب کنیم؛ ضریب امنیتی کشور بالاتر می رود و روند پیشرفت و رونق تولید کشور ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۰۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: انتخابات تنها مربوط به ایران نیست و در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد.

سردار مهدوی عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران, انتخابات بر مبنای قانون اساسی کشور برگزار می‌شود و انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: با انتخاب درست در انتخابات پیش‌رو می توان معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش داد، اوضاع اقتصادی کشور را بهبود بخشید و باعث ارتقای عرصه‌های علمی و سلامت کشور شد.

وی با بیان اینکه بین عملکرد دولت‌ها فرق هست، افزود: یک دولت ریاست‌جمهوری کشور را از اتاق فرمان و پشت درهای بسته پیگیری می کند که نتیجه آن افزایش مشکلات اقتصادی، تعطیلی کار و مراکز تولیدی کشور، کمرنگ شدن دیپلماسی ملی و امید بستن به غرب برای حل مشکلات داخلی کشور است و اما در مقابل یک دولت با حضور در میدان؛ با همان شرایط کشور را ظرف چند ماه در عرصه داخلی و خارجی به سمت پیشرفت سوق می دهد.

سردار مهدوی ادامه داد: امروز همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو و با تحقیق و مطالعه رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که روند پیشرفت کشور را با مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر همچون شهید جمهور آیت الله رئیسی ادامه دهد و با سوء مدیریت کشور را به خسران و عقب ماندگی نیندازد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) از فعال شدن بیش از ۹ هزار کارگاه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور و بازگشت آنها به چرخه تولید در دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و افزود: این اقدام مهم، پویایی و پیشرفت در تمامی عرصه های کشور، رسیدن به خودباوری و اشتغالزایی برای میلیون‌ها نفر را در کشور در پی داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بر مشارکت بالا در انتخابات تأکید کرد و گفت: هر چه در انتخابات پیش‌رو میزان حضور و آرای ما بالا باشد، ضریب امنیتی کشور بالاتر خواهد رفت.

سردار مهدوی بیان کرد: انشاءالله در انتخابات هشتم تیرماه با انتخاب صحیح فردی را انتخاب کنیم تا ضمن ادامه دادن روند رئیس جمهور شهید و راه شهیدان، کشور را به سر منزل مقصود برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار