خبرهای داغ:

بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری شهرداری شاهرود/احداث ایستگاه های جدید حمل و نقل درون شهری

شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری در دستور کار مدیریت حمل‌ونقل شهری قرار دارد، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۰۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری شهرداری شاهرود/احداث ایستگاه های جدید حمل و نقل درون شهریبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با بیان اینکه قسمت‌های فنی این خودروها توسط عوامل فنی سازمان بازسازی و بدنه توسط پیمانکار انجام خواهد شد، افزود: در این طرح اتوبوس‌های شهری که دارای وضعیت نامناسب و نیازمند بازسازی و تعمیرات اساسی هستند در اولویت قرار دارند.

وی هدف از این طرح را احیای مجدد اتوبوس های شهری و ارتقای کارایی عنوان کرد و ابراز کرد: بازسازی اتوبوس درواقع فرایندی است که در آن تمام بخش‌های اتوبوس از جمله فنی و بدنه نوسازی می‌شود و این امر در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار مؤثر است.

احمدی با اشاره به احداث ایستگاههای جدید اتوبوس در شاهرود و بیان اینکه در احداث ها علاوه بر رعایت اصول فنی و زیبایی در طراحی و اجرا با رویکرد فرهنگی برای بهینه کردن مدت زمان انتظار مسافر اجرا خواهد شد، افزود: در این ایستگاهها مسافرین و همشهریان در حین انتظار، با مطالعه جراید و کتاب در ایستگاه اتوبوس، از زمان خود به بهترین نحو ممکن که قبلا” به عنوان اتلاف وقت مسافر تلقی می شد، استفاده می نمایند.

وی بابیان اینکه رونداحداث ایستگاههای مذکورتا حد ممکن تسریع و در حداقل زمان در ایستگاههای پرتراکم انجام خواهد گرفت چرا که این روند با اتکا به تیم خودکفایی سازمان انجام می گیرد، ابراز کردبا احداث این تغییرات ضمن ارایه خدمات شایسته به شهروندان و مسافرین عزیز، شاهد یک نواختی و متحدالشکل بودن ایستگاه های اتوبوس شهری باشیم .

لازم به ذکر است این ایستگاهها و سایه بانها به تعداد ۱۰ عدد ودر مسیرمیدان جمهوری تا میدان هفتم تی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار