حمید ملک نیا خبر داد

اجرای ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های تویسرکان

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان از برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۳۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

حمید ملک نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون عملیات اجرایی روکش آسفالت محور فرسفج-کارخانه به طول تقریبی ۸ کیلومتر در حال اجرا است.

وی افزود: مراحل قرارداد روکش آسفالت محورهای تویسرکان-کنگاور و شان آباد-قلقل انجام شده و پیمانکاران پروژه‌ها نیز مشخص شده‌اند و روکش آسفالت محورهای فوق به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در سال گذشته افزون بر ۲۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این شهرستان بهسازی و روکش آسفالت شد و حدود ۳۰۰ کیلومتر خط کشی،۵۰۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، ۳۰ مورد تنقیه و لایروبی پل و سه مورد تعمیر برید و رادیه پل بزرگ در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان تویسرکان انجام شده است.

وی عنوان کرد:۶ مورد ترانشه برداری،۲ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۳۸ مورد ایمن سازی تقاطع، ۴۵ مورد رفع و اخطار ساخت و ساز در حریم راه‌ها و... نیز از دیگر اقدامات اجرایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار