خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

منش جهادی شهید رئیسی نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به پیچیدگی جنگ ترکیبی گفت: منش جهادی شهید رئیسی نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی فتحیان شب گذشته _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در همایش بصیرتی سپاه ناحیه خمینی‌شهر ضمن تسلیت شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک حادثه و اتفاق بزرگ در کشور است و حضور حداکثری فارغ از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مهم‌ترین اصل است و مطابق بیانات فرمانده کل قوا و شرایطی که شهدای خدمت در منطقه ایجاد کرده‌اند، ما وظیفه داریم طی این دو هفته در این فضا منفعل نباشیم.

فتحیان با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان اروپا بیان کرد: حضور و جنس انتخاب ما در انتخابات، در معادلات منطقه تأثیرگذار و مهم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شما سخنرانی نایب امام زمان (عج) در ۱۴ خرداد را اگر چندین مرتبه گوش دهید می‌توانید اهمیت حضور را در راستای تمام حوادثی که در منطقه اتفاق می‌افتد حس کنید و اگر کسی آرزوی جهاد در راه خدا آن هم در معرکه مستقیم دارد، به فرموده حضرت آقا دست کمی از آن ندارد، زیرا جنگ، جنگ ترکیبی است.

فتحیان ضمن بیان تفسیر آیه ۶ سوره عنکبوت و بیان خدمات شهید رئیسی در عرصه‌های مختلف ادامه داد: خداوند عنایت کرد دولتی بیاید که خالصانه و مخلصانه جهاد می‌کند و تراز دولت را در سطح انقلاب اسلامی بالا برد و اگر چه فضای رسانه قالب دشمنان اجازه نداد این فضا را خیلی حس کنیم ولی چون منش آقای رئیسی منش جهادی بود، خداوند راه‌ها را به روی او باز کرد و این قدرشناسی و حمایت بی‌نظیر مردم از این جریان عظیم فکری و این مدیران تراز انقلاب بسیاری از نقشه‌های دشمن را بر نقش آب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز چهاردهم خرداد خاطرنشان کرد: انتخابات یک عمل صالح است و باید با استفاده از فضای هنری، میزهای مذاکره، جلسات گفتمانی، جلسه با هنرمندان، هیئت‌های مذهبی، علما، روشنگری در اقوام، و دیگر اقشار تلاش کنیم و شاخصه‌هایی که حضرت آقا بیان می‌کنند را برای مردم بازگو کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان رئیس جمهور را پیاده‌کننده آرمان‌های انقلاب خطاب کرد و عنوان داشت: برای رسیدن به هدف، راهبرد انتخاب کنید و برای راهبرد، هزاران برنامه‌ریزی کنید و برای جمع‌های مختلف جوان، پیر، کارگر، کارمند و دیگر اقشار برنامه‌ریزی داشته باشید و با عزم راسخ به سمت یک انتخاب شایسته بروید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار