رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده:

رئیس جمهور آینده باید افزایش تولید را سرلوحه برنامه‌ خود قرار دهد

زنجان- رئیس جمهور آینده باید به طور جهادی تولید را سرلوحه برنامه‌ خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۳۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده:

 فرهاد کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان ؛ اظهار داشت: باید دولت آینده در چند عرصه به صورت جهادی فعالیت نماید و بدون حرکت های جهادی و شبانه روزی نمی تواند موفق شود.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان آزمون و خطا بعد از بیش از 4 دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد دیگر معنا و مفهومی ندارد لذا رئیس جمهور آینده باید در ضمن داشتن دیدگاه جهادی و خستگی ناپذیر در رفع مشکلات کشور؛ توانمند و با برنامه باشد تا جامعه را در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید به مشکلات کشور اشراف کامل داشته باشد و بتواند مشکلات را احصاء و اولویت بندی نماید و اولویت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد که رئیس جمهور شهید در سفرهای استانی در پی آن بود و پای درد دل مردم می نشست وامیدآفرینی می کرد.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور شهید برای مشکلات با کمک تیم های کارشناسی راه کار اجرایی پیدا می نمود، از آنجا که امروزه مشکل اقتصادی مشکل اساسی کشور است و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز چندین سال است که در نام‌گذاری سالها به آن اشاره می نماید و مردم در این رابطه در مضیقه می باشند لذا باید ضمن استفاده از تجربه دولت های گذشته به تقویت مزیتها و رفع عیوب آنها برآید.

کرامت ابراز داشت: در عرصه اقتصاد، تولید؛ باید در اولویت قرار گیرد زیرا بسیاری از مسائل و مشکلات در عرصه اقتصادی و به تبع آن برخی مسائل اجتماعی قابل حل خواهد بود و تا زمانی که در جامعه مشکل تولید با کیفیت حل نشود ما در دیگر عرصه های اقتصادی به موفقیت نخواهیم رسید. 

وی عنوان کرد: همانگونه که دغدغه رئیس جمهور شهید حل مشکلات عرصه تولید بود رئیس جمهور منتخب نیز باید حل مشکلات این حوزه را در سرلوحه کار و برنامه های خود قرار دهد چون با رونق تولید، بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد و به تبع آن در کنار کاهش مشکلات اجتماعی، امید به زندگی افزایش می یابد و جامعه وارد ریل پیشرفت و توسعه می‌گردد. 

این عضو هیئت اندیشه ورز دفتر بسيج اساتيد استان زنجان، بیان کرد:رئیس جمهور و اطرافیان ایشان باید افرادی پاکدست باشد تا بتواند با فساد مبارزه نماید و دست باندهای فساد را از حوزه های مختلف اقتصادی قطع نماید و در این رابطه با هیچ فرد یا گروهی تعارف ننماید و به بیت المال و نحوه مصرف آن بسیار حساس باشد تا در راه غیر صواب مصرف نشود.

وی افزود: یکی دیگر از عرصه هایی که در شرایط کنونی برای دولتمردان حایز اهمیت است حل مشکلات سیاست خارجی با حفظ عزتمندی است در این عرصه نیز رئیس جمهور شهید و وزیر امورخارجه شهیدمان تلاش های زیادی نمودند تا وضعیت سیاست خارجی کشور رونق داشته باشد و از این جهت بود که بسیاری از کشورها متقاضی برقراری ارتباط تنگاتنگی با جمهوری اسلامی ایران شدند. 

کرامت عنوان کرد: در سیاست خارجی، طبق قانون اساسی و بر اساس اصل 113، که رئیس جمهور مسئول اجرای آن می‌باشد یکی از موارد، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است که در شرایط کنونی باید برای حمایت از مظلومان جهان علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین رئیس جمهور برنامه داشته باشد و از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

 وی افزود: برای تحقق دولت قوی و نیرومند مردم باید در پای صندوق های رأی در روز 8 تیر حضور داشته باشند و فرد اصلح در تراز انقلاب و رئیس جمهور شهید را برگزینند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار