دعوت سپاه از جوانان برای شرکت در گروه‌های جهادی

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در حاشیه مراسم ازدواج ۸ زوج جوان از همه جوانان خواست تا از فرصت تابستان برای شرکت در گروه‌های جهادی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۳۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

دعوت سپاه از جوانان برای شرکت در گروه‌های جهادی

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه؛ مهندس روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان خراسان رضوی بیش از ۵۰۰۰ گروه جهادی مشغول فعالیت هستند، گفت: این گروه‌ها در زمان بحران به کمک آسیب دیدگان می‌شتابند و کارنامه گروه‌های جهادی خراسان رضوی درخشان از اقدامات کمک رسانی و خدمت رسانی به محرومین است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف زلزله کرمانشاه، سیل مشهد، مازندران، لرستان و گلستان نقش آفرینی کردند،گفت: این عزیزان در ایامی که بحرانی در کشور وجود ندارد برای خدمت به محرومین سر از پا نمی‌شناسند و با ساخت خانه محروم، مساجد و مدارس نقش جهادی خود را ایفا می‌کنند.

 

 وی همچنین اظهار کرد سال گذشته با کمک مردم و خیرین توانستیم بیش از ۳هزار جهیزیه برای زوج‌های محروم و نیازمند تهیه و اهدا کنیم و در برخی موارد مراسم جشن عروسی این زوج‌ها را نیز انجام دهیم.

 

مهندس روحانی افزود: می‌توانم شهادت دهم که گروه‌های جهادی هیچگاه بیکار نیستند و از لحظه لحظه وقت خود برای کمک به مردم دریغ نمی‌کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار