خبرهای داغ:
جهاد تبیین/گزارش بسیج از بیان خدمت ها و عرصه انتخابات؛

۸ تیرماه، عرصه انتخاب کسی است که از جایگاه رئیس جمهور انقلابی صیانت کند

۸ تیرماه، عرصه انتخاب کسی است که از جایگاه رئیس جمهور انقلابی صیانت کند
سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت:امروز همه ما مسوولیت داریم و هیچ کداممان نمی توانیم عضو بی تفاوت و کم کار این جریان باشیم. ما به سید ابراهیم بدهکاریم. او به پست رییس جمهوری آبرو و بها بخشید.امروز باید کسی به این جایگاه برسد که از این آبرو صیانت کند.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به 

مناسبت هفته جهادکشاورزی در جمع مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دهه شصت و دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی، شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس، بیش از سه هزار شهید استان قزوین، شهدای امنیت پایدار مردمی در شمال غرب و جنوب شرق، شهدای دفاع از حرم و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، حبیب جبهه مقاومت شهید همدانی و شهدای جبهه مقاومت بیان کرد: به صورت ویژه به بیش از ۳۳۹۶ شهید جهادسازندگی و بیش از ۲۳۱۱۳ جانباز و ۱۰۸۰ آزاده در کل کشور که ۱۹ شهید، ۵۶ جانباز و ۱۲ آزاده سرافراز جهاد سازندگی سهم استان قزوین است، سالم و درود می فرستیم.

طعم شیرین انقلاب اسلامی را با پرچم پر افتخار «همه با هم جهاد سازندگی» چشیدیم 

وی گفت: طعم شیرین انقلاب اسلامی را در مناطق روستایی دوردست که حتی در برخی مناطق جاده روستایی

هم نداشت، با پرچم پر افتخار همه با هم جهاد سازندگی چشیدیم. روزهایی که دشمن به خاک مقدس ایران

اسلامی حمله کرده بود، اما عده ای از فرزندان ملت با همت فولادین خود پرچم پرافتخار خدمت به مردم را در

دست گرفته و عموما در مناطق کم برخوردار و صعب العبور طعم شیرین نظام اسلامی را به کام همه چشاندند.

نهادهای انقلابی، میدان مجاهدت تربیت یافتگان امام راحل شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: انقلاب،دستاوردهای زیادی داشته اما برخی از آنها همچون جهاد سازندگی، سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد شهید، کمیته امداد، نهضت سوادآموزی بی جایگزین است. 

اینها محصول تدابیر حکیمانه امام راحل بود. بقیه ارکان کشور متناظری داشتند که پس از استقرار انقلاب با تغییر و تحولی در ساختار، به فعالیت خود ادامه دادند. اما اینها میدان مجاهدت تربیت یافتگان امام

راحل شد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به وجود خاطرات خوش از عمل مجاهدانه نهادهای انقلابی عنوان کرد: در مقطعی جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی ادغام شد اما همچنان چشمان منتظر ما به همان جهاد بود که در اوایل انقلاب در همه جای کشور به میدان آمده بود. امروز باز همان حس ایجاد شده و سپاه مفتخر است که با جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی ماموریت مشترکی دارد و آن، خدمت بی منت به مردم است. 

وی افزود: امروز با عنوان بسیج سازندگی در سپاه، تشکیالتی راه اندازی شده که در جوار و همراهی و با تلاش و تجربه جهاد کشاورزی دوباره همان فرهنگ اوایل انقلاب را احیا کند که این خدمت بی منت را به مردم عزیز تقدیم نماییم.

اجرای ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی از سوی سپاه استان قزوین

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین با اشاره به اجرای ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان قزوین تصریح

کرد: در بخش زیادی از این پروژه ها همچون پروژه های کشاورزی و روستایی با جهادکشاورزی ماموریت

مشترک داریم و این خدمات را با همراهی جهاد تا دورترین نقطه به مردم عزیز می رسانیم. 

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: وقتی برق چشمان پیرمرد روستایی را می بینیم که لبخند رضایت بر چهره اش

نشسته نتیجه تلاش خود را می گیریم. در این مسیر خستگی نداریم. یکی از مصادیق این تلاش، ساخت مخزن آب روستای دیکین الموت است که اهالی آن هیچ امیدی برای ساخت مخزن نداشتند. در روز افتتاح مخزن،

اشتیاق مردم دیکین و پیرمردی که با شور و امید در آنجا حضور داشتند، عمل صالح شما را به نمایش گذاشت. 

وی افزود: دستاورد انقلاب و معنای کار جهادی همین است که بی منت، به هنگام و برای رضای خدا، خدمت به

ملت عزیز ارائه شود. این خدمات رضای الهی را در بردارد که بی شک خداوند دلها را به هم نزدیک می کند. اثر عمل برای خدا این است که ما کیمیاها را در دل مردم به عظمت کار جهاد دیدیم. در بسیاری روستاها و مناطق محروم، پروژه های در دست اقدام و یا اتمام شده داریم، مردم ما مردم بی نظیر، قدرشناسی و فداکاری هستند و جلوتر از مسوولان برای کشور، نظام و انقلابشان در میدان های عمل حاضر می شوند. سند این گفتار، شهدای عزیز جهاد است.

فرمانده ارشد نظامی در ادامه اضافه کرد: بیش از ۵۴۰ هزار رزمنده مهندسی رزمی دفاع مقدس از خانواده بزرگ جهاد در سراسر کشور در دوران دفاع مقدس و در جبهه ها، از میهن اسلامی دفاع کردند. رزمی بسیار سخت. رزمنده پشت خاکریز قرار می گرفت و سنگرِ جان پناهی داشت که با اسلحه خود می توانست از خود دفاع کند اما راننده لودر در تیررس ترین نقطه در روبروی آتش دشمن مشغول فعالیت بود که کار بسیار سختی بود. این مردم در ۴۶ سال عمر بابرکت انقلاب، کار خود را بسیار عالی انجام دادند. 

تدبیر رهبر انقلاب، راهبرد اساسی در همه بحران هاست

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به نکاتی در خصوص حوادث امروز کشور خاطرنشان کرد: بعد از حادثه

شهادت رئیس جمهور عزیز و هیأت همراهشان، چند اتفاق بزرگ در کشور رخ داده است. کشور با همان استحکام و ارکان درستش، این بحران فوق العاده سخت را پشت سر گذاشت. در قانون اساسی پیش بینی شده که چنانچه برای رئیس جمهور کشور اتفاقی بیفتد همه اختیارات به معاون اول می رسد. رهبر معظم انقلاب طوری این جریان را رهبری کرد که لحظه ای در اداره کشور اختلال به وجود نیامد. 

امروز جهاد تبیین، پرداختن به پیوستگی ها و تدابیر حکیمانه رهبری و اقتدار نظام است

وی افزود: بیش از ۱۰ کشور دنیا بر اثر سانحه هوایی، رئیس جمهور خود را از دست داده اند. در اداره این

کشورها اختلالاتی همچون حالت اضطراری در اداره کشور، تشکیل کابینه اضطراری دولت و غیره به وجود

آمد اما در ایران اسلامی به برکت تدابیر رهبری، اخلالی در اداره کشور ایجاد نشد. امروز جهاد تبیین این است که این پیامها را به جامعه منتقل کنیم که دلیل این اعتماد و قوام برای تدابیر حکیمانه رهبری بود که وجود

پربرکت ایشان تمام مسوولیت ها را به عهده گرفت و عنوان کرد که چنین اتفاقاتی در قانونی اساسی کشور پیش بینی شده و لذا مردم عزیز نگران نباشند چرا که هیچ اختلالی در اداره کشور پیش نمی آید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه بیان کرد: مطالبه ما و علاقمندان نظام جمهوری اسلامی

این است که چرا عده ای بر این ارکان قوی نظام بی محابا تاختند و در دوره های گذشته برای رسیدن به مقاصد

سیاسی خود به این ارکان خدمتگزار و ساختارهای قوی نظام تاختند. همین ارکان، ما را از بحران ها نجات دادند

و همه ظرفیت ها را به میدان آوردند، اما چرا این خدمات گسترده و بی منت و خالصانه به مذاق عده ای خوش

نیامد و بر اینها تاختند. 

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: پرداختن به پیوستگی ها و تدابیر حکیمانه رهبری و اقتدار نظام را باید بیان کنیم

تا همه بدانند که ما در روزهای سخت چگونه بر مشکلات غلبه می کنیم و این مهم، نتیجه نقش راهبردی رهبر

معظم انقلاب است. در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی، هزاران مصداق وجود دارد که چگونه رهبر عزیزمان، کشور را از این بحران ها نجات داده است.

تخریب در انتخابات، بی احترامی به ملت و ارکان نظام است

وی گفت: دومین جریان مهم پس از سانحه هوایی برای خادمین شهید ملت، آماده سازی کشور برای برگزاری

انتخابات است. در هیچ کشوری چنین چیزی وجود ندارد. برخی بخاطر رسیدن به مقاصدشان به دنبال ایجاد

بحران در کشور بودند که با درایت رهبری آنها همه ناکام ماند و امروز همان ها از اتاق های خلوتشان بیرون آمده اند تا دوباره شرایط را به همان روزها بازگردانند. امروز تبلیغ کاندیداها برای کسب جایگاه ریاست جمهوری آزاد است اما لجن پراکنی و تخریب افراد ممنوع است. اینکار بی احترامی به مردم و ارکان نظام است. 

ساخت درمانگاه ها و زائرسراها از دستاوردهای خدمت خالصانه شهید جمهور است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به زندگی شهید جمهور آیت اله رئیسی بیان کرد: سید ابراهیم رئیسی چهار دوره بابرکت در زندگی خود تجربه کرد. در سن بیست سالگی دادستان کرج شد. مدت زیادی را در دستگاه قضایی مناصب متفاوتی از این دستگاه را طی کرد و در آن دوران نیز در برابر ولی خدا مطیع و در برابر مردم متواضع بود. در واقع در مقابل حق مردم متواضع بود. وی در این برهه از زندگی با وجود اینکه همه زمینه ها برای ارتقا وی در نظام جمهوری اسلامی فراهم بود اما به ضرورت و به فرمان رهبر انقلاب، خادم حرم امام رضا(ع) شد و با افتخار این انتخاب را پذیرفت و بعنوان تولیت آستان قدس رضوی فعالیت کرد. وی ظرفیت عظیم دارایی امام رضا(ع) را به حاشیه شهر مشهد آورد. زائرسراها و درمانگاه هایی که در ورودی شهر مشهد ساخته شد برای خدمت به مردم محرومی بود که در خدمت امام رضا(ع) هستند.

شفافیت در عملکرد شهید جمهور، تراز کاندیدای ریاست جمهوری را در نظام جمهوری اسلامی بالا برد

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سه سال پس از تولیت آستان، با تدبیر مقام معظم رهبری، بعنوان ریاست قوه قضائیه انتخاب شد. دوباره خود را در معرض رأی مردم قرار داد. این امر تراز کاندیدای ریاست جمهوری را در

نظام جمهوری اسلامی بالا برد. با حوصله و سعه صدر و اخلاق مداری به همه ثابت کرد که صادقانه خود را در

معرض رأی مردم قرار داده و صادقانه تسلیم رأی مردم شد. در دوره قبل در رقابت ریاست جمهوری رأی نیاورد

اما هرگز نگفت تقلب شده و یا حقی زائل شده، بلکه از ۱۵ میلیون مردمی که به او رأی داده بودند تجلیل کرد. وی به دستگاه قضایی آمد، دستگاه قضایی جای امر و نهی و مطالبه است و جای پاسخگویی نیست. او در این

دوران خود را در معرض مطالبه مردم قرار داد آنچنان که به میان مردم رفت، از نزدیک از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بازدید کرد و مستقیما در جریان رفع مشکلات، مطالبات کارگران و احیای واحدها قرار گرفت. 

وی یادآور شد: در انتخابات سیزدهم رقابت کرد. این روزها در مناظرات، تراز کار سید ابراهیم رئیسی دیده می

شود. ما در برابر این فرد احساساتی نیستیم. او یک مدل و اسوه و الگوست. حتی در کارگزاری امور دینی، او یک اسوه است. در برنامه زنده مناظره انتخابات سیزدهم، بر او تاختند و به او تهمت زدند در حالی که او با

توجه به اطلاعات دقیقی که از همه آنها داشت و می توانست پاسخ قاطع به آنها بدهد، هرگز آنها را برملا نکرد. 

شهید رئیسی مدل مردمی نظام جمهوری اسلامی را احیا کرد 

فرمانده ارشد نظامی استان گفت ریسی در پست ریاست جمهوری چند کار مهم انجام داد. مدل مردمی نظام جمهوری

اسلامی را احیا کرد و به دنیا معرفی کرد. اقتدار و محبت و اراده مردم را به جهان نشان داد. اقدام بعدی او

این بود که این مدل و پشتوانه مردمی را به میدان مذاکره سیاسی دنیا برد. تعابیر که آقای پوتین، هندی ها،

دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور شهید ما دارند از این جنس است. همچنان که دبیرکل سازمان ملل می گوید؛ سید ابراهیم رئیسی در دوران پرچالشی مسوولیت ایران را برعهده گرفت و به پشتوانه مردمش، کشور را از این چالش ها به خوبی بیرون کشید. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: برخلاف تلاش آمریکایی ها و خیلی از جریانات غربی دیگر، عضویت در

قرارداد شانگهای و بریکس یکی از اقدامات رئیس جمهور شهید بود. در سفر مشهور رییس جمهور شهید به

سازمان ملل، آمریکایی ها تلاش کردند تا سفر رئیس جمهور قانونا به سازمان ملل اتفاق نیفتد. اما این اتفاق افتاد و آیت اله رئیسی دو کار بزرگ را در خاک آمریکا برعلیه آمریکا انجام داد. پاسپورت ایرانی به ملت ایران آبرو داد و او با پاسپورت ایرانی در خاک آمریکا با خطاب به آمریکایی گفت؛ شما فرزند بزرگ ملت ایران را ترور کردید و سردسته اشرار عالم هستید. به دنیای اسلام آبرو داد. 

پیام شهید جمهور در سازمان ملل این بود؛ قرآن و حقیقت خاموش شدنی نیست

وی گفت: آن روزها با یک مرکزیت طراحی شده آمریکایی ها در کشورهای اروپایی عمله ای را برای آتش زدن

قرآن مجید می گماشتند. در دنیای مسلمانان کسی کاری نکرد. عده ای به خیابان ها آمدند اما کسی به فکر

قرآن نبود تا این که قرآن را روی دست گرفت و در مرکز آمریکایی ها گفت این قرآن خاموش شدنی نیست. او به

دنیای اسلام و ایران آبرو بخشید.

۸ تیرماه، عرصه انتخاب کسی است که از جایگاه رئیس جمهور انقلابی صیانت کند

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: این آبرو در ۸ تیرماه به دست من و شماست. نمی توانیم بی تفاوت 

باشیم. این میدان و عظمت هایی است که او خلق کرده و همچنان که عمل مجاهدانه جهاد عزیز در اوایل انقلاب به دستان شما بود تا احیا شد و به امروز رسید، امروز همه ما مسوولیت داریم و هیچ کداممان نمی توانیم عضو بی تفاوت و کم کار این جریان باشیم. ما به سید ابراهیم بدهکاریم. او به پست رییس جمهوری آبرو و بها بخشید. امروز باید کسی به این جایگاه برسد که از این آبرو صیانت کند. خیلی ها در دنیا به ملت و نظام

جمهوری اسلامی طمع دارند اما ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای در روز هشتم تیرماه، هم طمع

کاران را پشیمان می کنند و هم دندان های تیزدندان های دنیا را خرد می کنند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار